خیاطیان: نمایشگاه به معرفی گردشگری و برندسازی صنایع دستی یاری می نماید

به گزارش مجله پیامک، معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برای معرفی حوزه های گردشگری کشور و هنر صنایع دستی باید برندسازی کنیم که برگزاری نمایشگاه می تواند به این امر یاری کند.

خیاطیان: نمایشگاه به معرفی گردشگری و برندسازی صنایع دستی یاری می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور تورنتو تابستان 99 هستید و میخواهید از زیباترین شهر کانادا دیدن کنید با ما همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمدخیاطیان امروز آدینه 25 بهمن 1398 در حاشیه بازدید از غرفه های خراسان رضوی در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و سومین نمایشگاه صنایع دستی تهران با بیان این مطلب اضافه کرد: برای هر کاری، در هر حوزه ای، اعم از گردشگری و صنایع دستی احتیاج به تبلیغ داریم تا بتوانیم مردم را با داشته های خود در این حوزه ها آشنا کنیم.

او ادامه داد: یکی از رسالت های اصلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این است که مُبلّغی برای حوزه های گردشگری و صنایع دستی باشد و این بخش ها را برای مردم ایران و گردشگران خارجی معرفی کند.

خیاطیان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه یکی از موثرترین اقداماتی است که مردم می توانند حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را ببینند و آشنا شوند، همچنین در این نمایشگاه می توانند با آژانس های مسافرتی و جوامع مختلف در حوزه گردشگری و صنایع دستی وارد بحث و گفت و گو شوند و با ظرفیت های حوزه گردشگری آشنا و بهره مند شوند.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید نمود: باید به سمت این برویم که برای معرفی حوزه های گردشگری کشور و هنر صنایع دستی برند سازی کنیم که یکی از مقوله هایی که در این زمینه می تواند یاری کند برگزاری نمایشگاه است.

خیاطیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: این نمایشگاه به همت مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها پرشور برگزار شده است.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: استان خراسان رضوی یکی از قطب های مهم گردشگری کشور است و در بحث گردشگری زیارت افراد بسیار زیادی به این استان سفر می نمایند، همچنین خراسان رضوی خوشبختانه در موضوعات جدید نیز ورود پیدا نموده است و گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت را هم در این استان شاهد هستیم.

او ادامه داد: استان خراسان رضوی به عنوان قطب مهم گردشگری می تواند در نمایشگاه حضور دارد و دوستان این استان کوشش خوبی نموده اند و فضای بسیار مناسبی را در این نمایشگاه گرفته اند.

خیاطیان اظهارکرد: هنرمندان بسیار خوبی از استان خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند و موضوعات جدید و نوآوری های این استان را شاهد هستیم.

او یادآورشد: خراسان رضوی به رونق نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی یاری نموده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 703

به "خیاطیان: نمایشگاه به معرفی گردشگری و برندسازی صنایع دستی یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیاطیان: نمایشگاه به معرفی گردشگری و برندسازی صنایع دستی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید