خبرنگاران توسعه ارتباطات به روستاهای کرمان به سرعت در حال اجرا است

به گزارش مجله پیامک، کرمان - خبرنگاران - مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: طرح USO جهت برقراری ارتباط مخابراتی در روستاهای فاقد ارتباط از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری همراه اول و ایرانسل به سرعت در حال انجام قرار گرفته است.

خبرنگاران توسعه ارتباطات به روستاهای کرمان به سرعت در حال اجرا است

سیدرهام حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در این راستا مخابرات منطقه کرمان به عنوان مجری این طرح، جهت خدمت رسانی به روستاهای محروم از ارتباط، سایت های همراه اول را در روستاها و مناطق دور افتاده و فاقد ارتباط طراحی و اجرا می نماید.

وی گفت: این طرح در 2 فاز در استان کرمان مراحل اجرایی را می گذراند که در فاز نخست که به دنبال سفر مقام وزارت به استان کرمان اجرایی شد، تعداد 88سایت طراحی که 30سایت توسط ایرانسل و 58 سایت دیگر توسط همراه اول و مخابرات منطقه کرمان در حال طراحی و اجرا هستند.

مدیر مخابرات منطقه کرمان ادامه داد: هم اکنون 32سایت آن راه اندازی و مابقی در مراحل انتهایی عملیات عمرانی و نصب تجهیزات واقع شده است و به زودی راه اندازی می شوند.

وی گفت: فاز دوم در قالب 36سایت اجرا می گردد که توسط همراه اول و مخابرات منطقه کرمان طراحی و در حال انجام است.

حسینی بیان داشت: تا به امروز با احتساب سایت میجان علیا تعداد هشت سایت راه اندازی و بیشتر آنان در مراحل انتهایی عملیات عمرانی بوده و با اجرای شبکه برق به زودی راه اندازی می گردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1175

به "خبرنگاران توسعه ارتباطات به روستاهای کرمان به سرعت در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه ارتباطات به روستاهای کرمان به سرعت در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید