خبرنگاران ایتالیا مرگ 41 نفر دیگر را بر اثر کرونا گزارش کرد

به گزارش مجله پیامک، تهران- خبرنگاران- مقام های بهداشتی ایتالیا اعلام کردند که با مرگ 41 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا آمار قربانیان این بیماری در این کشور به 148 تن رسید.

خبرنگاران ایتالیا مرگ 41 نفر دیگر را بر اثر کرونا گزارش کرد

با ما همراه باشید و با قیمت تور لحظه آخری ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش یورونیوز، اداره مراقبت مدنی ایتالیا پنجشنبه شب اظهار داشت که تا به امروز 3 هزار و 296 نفر در این کشور به بیماری جدید کرونا مبتلا شده اند و با مرگ 41 نفر دیگر در روز گذشته بر اثر این بیماری، آمار قربانیان به 148 تن رسیده است.

مناطق امیلیا-رومانیا و لومباردی در شمال ایتالیا با دربرگیری سه چهارم از کل مبتلایان، همچنان آلوده ترین مناطق در این کشور به شمار می فرایند.

آمار جدید از افزایش ناگهانی مرگ ومیر به دلیل کرونا در حالی است که انگلیس و سوئیس نیز اولین مورد از مرگ بر اثر ابتلا به این بیماری را گزارش نموده اند.

تا دو هفته پیش دو منطقه لومباردی و ونتو در شمال ایتالیا کانون شیوع کرونا بودند اما این ویروس به 19 منطقه از مناطق بیست گانه این کشور سرایت نموده است.

در پی گسترش این ویروس، دولت ایتالیا مدارس و دانشگاه های این کشور را تا 15 مارس (25 اسفند) تعطیل و بودجه تخصیص یافته برای مبارزه با این بیماری را به 7.5 میلیون یورو افزایش داد.

قرار است وزرای بهداشت اتحادیه اروپا روز آدینه جلسه فوق العاده ای در خصوص شیوع ویروس کرونا در بروکسل برگزار نمایند.

این ویروس به کشورهای زیادی از اروپا از جمله آلمان، فرانسه، انگلیس، سوئیس، سوئد و لیتوانی رسیده است.

اواخر سال میلادی گذشته (دی ماه) چین از شیوع بیماری عفونی ناشناخته ای در شهر ووهان این کشور اطلاع داد. عامل این بیماری ویروس کرونا بود که تا به امروز بیش از 75 کشور را درگیر نموده است.

بر اساس اطلاعات موجود، تا به امروز نزدیک به 98 هزار نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده و سه هزار و 352 تن جان باخته اند.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر پنجشنبه (چهاردهم اسفند) به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 107 نفر رسیده است؛ همچنین 739 نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 828

به "خبرنگاران ایتالیا مرگ 41 نفر دیگر را بر اثر کرونا گزارش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایتالیا مرگ 41 نفر دیگر را بر اثر کرونا گزارش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید