حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه برندینگ افزایش می یابد

به گزارش مجله پیامک، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهورب با هدف حمایت از شرکت های خلاق و دانش بنیان از تهیه اقلام تبلیغی مانند لوگو، نشان تجاری، سایت و بروشور حمایت می نماید.

حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه برندینگ افزایش می یابد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از نیازمندی های شرکت های خلاق و دانش بنیان، توسعه نشان تجاری و بازاریابی است. معاونت علمی و فناوری علاوه بر مشاوره و آموزش در این حوزه، در زمینه تبلیغات نیز از این شرکت ها حمایت می نماید.

توسعه برندینگ شرکت های دانش بنیان و خلاق

حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طیف گسترده ای از خدمات را شامل می گردد که تعداد آن ها از 100 خدمت فراتر رفته است.

در راستای کاهش هزینه های تبلیغاتی شرکت ها، بخشی از هزینه های اطلاع رسانی و بازاریابی همانند طراحی لوگو و نشان تجاری به شرکت های دانش بنیان خلاق و فناور پرداخت می گردد. این حمایت در راستای ایجاد توانمندی های شرکت ها و به منظور تامین الزامات اولیه تبلیغات و بازاریابی در نظر گرفته شده است.

بعلاوه شرکت های خلاق و دانش بنیان می توانند در زمینه ایجاد وبسایت و بعضی دیگر از زیرساخت های لازم برای امر تبلیغات نیز از تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده نمایند.

شرکت های با عایدی بیش از 20 میلیارد ریال می توانند به صورت آزاد و بدون تسهیلات نیز از این خدمت برخوردار شوند.

یک لوگو مناسب، یک بروشور خوب و یا یک سایت حرفه ای، می تواند تاثیر چشمگیری در معرفی حرفه ای و درست یک کسب و کار داشته باشد.

به ویژه اگر آن کسب و کار متعلق به شرکت های دانش بنیان و خلاق و فناور باشد، طبیعتاً مردم انتظار دارند که با نشان های تبلیغی به روز، نوآورانه و کارآمدتری روبه رو شوند.

با توجه به افزایش هزینه ها در این حوزه و اصولاً گران قیمت بودن بحث تبلیغ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کوشش کرد با طراحی این خدمات چند وجهی در حوزه بازاریابی شرکت ها را در جهت معرفی محصول و خدمات، کمک کند.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتراین خدمت و ده ها خدمت دیگر، به سامانه اینترنتی مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1914

به "حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه برندینگ افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه برندینگ افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید