حضور ایرانی ها در دوسالانه هنر طبیعت کره جنوبی

به گزارش مجله پیامک، هفتمین نمایشگاه دوسالانه هنر طبیعت گئوم گانگ با حضور هنرمندانی از ایران، در شهر گوانجو کره جنوبی برگزار می گردد.

حضور ایرانی ها در دوسالانه هنر طبیعت کره جنوبی

به گزارش خبرنگاران، آثار هنرمندان ایرانی در حوزه ویدئوآرت، در دوسالانه هنر طبیعت گئوم گانگ کره جنوبی به نمایش درخواهد آمد. کریم الله خانی، احمد نادعلیان، آسیه محمدیان، عاطفه خاص، فرزانه نجفی، فرشته زمانی، محمود مکتبی، مجید معصومی راد، نوشین نفیسی، راحله زمردی نیا و طاهره گودرزی به عنوان هنرمندان ایرانی حاضر در نمایشگاه در پایگاه اطلاع رسانی این برنامه معرفی شده اند.

شهر گوانجو کره جنوبی با هدف زیست محیطی در هفتمین دوسالانه خود بعد از اعلام فراخوان بین المللی و داوری آثار، از دهم آگوست میزبان آثار هنرمندان سراسر دنیا می گردد.

هنرمندان از یکم تا سی ام ماه می برای ارسال آثار خود به دبیرخانه این نمایشگاه بین المللی فرصت دارند. نمایشگاه گئوم گانگ که از سوی انجمن هنرمندان طبیعت کره جنوبی (YATOO) برگزار می گردد، تا 16 اکتبر ادامه خواهد داشت.

این دوره از دوسالانه گئوم گانگ شهر گوانجو با تم آب برپا می گردد. آثار شرکت نماینده در فضای باز این نمایشگاه روی مانیتورهای تعبیه شده به نمایش درمی آید. در این نمایشگاه، آثار هنرمندانی که پدیده هایی را مانند بخار آب، یخ، شبنم، رودخانه، اقیانوس و هرچه به آب مربوط می گردد، سوژه خود قرار داده اند، در فضای باز نمایش داده می گردد و مردم می توانند این ویدیوآرت ها را تماشا نمایند.

براساس وب سایت این رویداد هنری، آب اصلی ترین المان طبیعت کره زمین است. آب نه تنها الهام بخش هنرمندان از دیدگاه زیبایی شناختی است، بلکه از نظرهای مختلف به عنوان نمادی از بخش فلسفی و مذهبی زندگی ما مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، با آلودگی های روی زمین و موضوع گرمایش دنیای، آب مهم ترین مسأله برای بقای بشریت محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 412

به "حضور ایرانی ها در دوسالانه هنر طبیعت کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ایرانی ها در دوسالانه هنر طبیعت کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید