ساحل کولوا؛ ساحلی شگفت انگیز در گوا

به گزارش مجله پیامک، ساحل کولوا

ساحل کولوا با 2.4 کیلومتر طول در بین درختان نخل واقع شده است و یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین سواحل این ناحیه است. این ساحل در سال های اخیر محبوب شده و به همین دلیل از ساحل های خلوت جنوب گوا است. با خبرنگاران همراه باشید تا با این ساحل زیبا بیشتر آشنا شوید.

ساحل کولوا؛ ساحلی شگفت انگیز در گوا

گردشگران در این ناحیه روز خود را با رفتن به ساحل شروع می کنند که پر از دستفروش هایی است که خرده ریز و وسایل مورد نیاز سفر گردشگران را می فروشند. مردم محلی این ناحیه که معمولا لباسهایی رنگارنگ می پوشند نیز مانند گردشگران هر روز به این دریای آرام سر می زنند. قایق های ماهی گیری که در ساحل لنگر گرفته اند و ماهی های خالخالی پهن شده در کف ساحل و درخشش آن ها در ساحل طلایی کولوا منظره ای است که هر روز در این ساحل دیده می شود. شغل اصلی مردم این ناحیه ماهی گیری است و به همین دلیل بهشت غذاهای دریایی است و رستوران های ساحلی آن غذاهای بین المللی و محلی دارند. رستوران میکی از معروف ترین غذاخوری های این ساحل است که غذاهای تازه هندی و چینی در آن سرو می شود. در طول این ساحل کلبه های زیادی قرار دارند که می توانید در این کلبه ها به پاهای خود استراحت داده و از غذاهای خوشمزه و تازه که با زیبایی خاصی تزئین می شوند میل کنید. در هنگام غروب خورشید تفریحات شبانه شروع میشود که فضایی بسیار شادی آور است. گشت و گذار در جاده ای که به موازات ساحل کشیده شده بهترین راه برای دیدن دهکده تاریخی و زیبای کولوا است که پر از کلیسا و کاخ های پرتقالی است، در یکی از این کلیساها که در سال 1630 بعد از میلاد درست شده و در میدان این دهکده قراردارد مجسمه عیسی مسیح وجود دارد که باور مردم بر این است که معجزه می کند و از قرن 17 تاکنون در این کلیسا جشن های مذهبی انجام می شود. هر سال جامعه کاتولیک، سومین دوشنبه ماه اکتبر را جشن می گیرند و به دلیل این مناسبت، نمایشگاه بزرگی در کولوا برگزار می شود و مردم سراسرا گوا به کولوا می آیند تا در این جشن ها شرکت کنند.

ساحل کولوا در کجا قرار گرفته است

کولوا یک دهکده ساحلی کوچک است که در جنوب گوا قرار گرفته است. این ساحل در 30 کیلومتری شهر پانجی، در 2 کیلومتری شهر بنایولیم و در 8 کیلومتری شهر مارگائو است و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی دابولیم 20 کیلومتر است. اتوبوس هایی در شهر مارکائو هستند که هر روز از ساعت 7:30 صبح تا 7 شب هر 15 دقیقه یکبار به سمت ساحل کولوا حرکت می کنند، کرایه این اتوبوس ها ارزان و در حدود 10 روپیه است و در مدت 20 دقیقه مسافران را به این ساحل می رساند.

بهترین زمان برای سفر به ساحل کولوا

آب و هوای موسمی استوایی این ساحل باعث شده که در بیشتر روزهای سال آب و هوای گرم و مرطوب داشته باشد. دمای هوا بیش از 35 درجه و بشدت مرطوب است، ماه می گرم ترین ماه سال است و بادهای موسمی از اوایل ژوئن تا اوخر سپتامبر بر روی این ناحیه قرار گرفته است. بهترین زمان برای بازدید از این ساحل، اواسط دسامبر تا فوریه است که دمای هوا در کمترین مقدار خود و حدود 21 درجه سیلسیوس می باشد، در ماه اکتبر هم زوار مسیحی زیادی از سراسر جهان به این محل می آیند.

منبع: mapsofworld.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 588

به "ساحل کولوا؛ ساحلی شگفت انگیز در گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل کولوا؛ ساحلی شگفت انگیز در گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید