جدیدترین تبلت سری MatePad هواوی

به گزارش مجله پیامک، اوایل روز دوشنبه 5 جولای (14 تیرماه)، کمپانی هواوی Huawei در حساب رسمی خود در وب سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo، گفت که تازهترین تبلت خود یعنی MatePad 11 را در 6 ژوئیه 2021 (15 تیرماه) معرفی می نماید. براساس این اطلاعیه، تبلت تازه هم با پشتیبانی از HarmonyOS 2.0 وارد بازار خواهد شد.

جدیدترین تبلت سری MatePad هواوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، در ماه ژوئن 2021، هواوی، غول فناوری چینی کنفرانسی را برای راه اندازی سیستم عامل HarmonyOS 2.0 و چند محصول نو دیگر برگزار کرد، که طی آن از چند مدل نو سری MatePad خود که مجهز به سیستم عامل اختصاصی هستند، رونمایی کرد. در حالی که بالاترین مدل در میان این محصولات 12.6 MatePad Pro بود، هواوی از ورود یک تبلت 11 اینچی دیگر هم اطلاع داد که قرار بود در آینده نزدیک رونمایی گردد. البته پیش از آن هم شایعاتی مبنی بر راه اندازی این دستگاه به وسیله هواوی منتشر شده بود که اکنون رسماً تأیید شده است.

به گزارش خبرنگاران، متأسفانه، اعلامیه شرکت در خصوص تاریخ عرضه این تبلت شامل جزئیات بیشتری در خصوص مشخصات این تبلت نبود. با این حال، ما در حال حاضر اطلاعاتی از گزارش های گذشته داریم که می تواند با بعضی داده های نو، ترکیب گردد. طبق این گزارش ها، MatePad 11 با یک پنل 11 اینچی در جلو که از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می نماید و از وضوح 2.5K برخوردار است، راه اندازی می گردد. بعلاوه انتظار می رود این دستگاه در زیر کاپوت از تراشه Qualcomm Snapdragon 865 بهره ببرد.

درخصوص پیکربندی این تبلت، هواوی این دستگاه را در نسخه های مختلف ذخیره سازی، از جمله نسخه 64 گیگابایتی، 128 گیگابایتی و حتی 256 گیگابایتی راه اندازی می نماید که می تواند به وسیله شکاف کارت microSD بهم توسعه یابد. علاوه براین، هواوی برای تبلت MatePad 11 خود، 6 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 را در نظر گرفته است. برای این تبلت، یک سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی استفاده شده و برای ثبت عکس های سلفی هم از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره گیری شده است.

خوشبختانه مانند سری MatePad Pro 2، این تبلت هم از نسل دوم M-Pen پشتیبانی می نماید. MatePad 11 مجهز به اسپیکر استریو است و از یک باتری 7250 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که به همراه شارژری با توان 22 وات عرضه می گردد. از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به پشتیبانی از WiFi 6 و Bluetooth 5.0 اشاره نمود. بعلاوه انتظار می رود سازنده چینی MatePad 11 را در چهار نوع رنگ مختلف به بازار عرضه کند. گفته می گردد این تبلت با برچسب قیمت 399 یورویی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1738

به "جدیدترین تبلت سری MatePad هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین تبلت سری MatePad هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید