تصاویر واقعی گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن فاش شد

به گزارش مجله پیامک، همانطور که احتمالاً می دانید، شرکت وان پلاس اخیراً از گوشی هوشمند تازهش با نام وان پلاس Ace برای بازار چین رونمایی کرد. طبق اطلاعاتی که پیش تر افشاگر معتبر حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station در اختیار ما قرار داد، می توانیم بگوییم که این گوشی هوشمند تازه شرکت وان پلاس در واقع نسخه ری برند شده ریلمی GT Neo3 محسوب می شود. اما تازهترین خبرها حاکی از آن هستند که ظاهراً وان پلاس روی نسخه مقرون به صرفه این گوشی کار می کند و قرار است به زودی با نام وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن در چین رونمایی شود.

تصاویر واقعی گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن فاش شد

به همین علت ایوان بلس، یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری تصاویر واقعی از این گوشی هوشمند تازه را در فضای مجازی منتشر کرده که اطلاعاتی در مورد طراحی و مشخصات فنی آن به ما می دهد. همچنین گفته می شود که وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن در وب سایت صدور گواهینامه TENNA نیز دیده شده است. به نظر می رسد که نسخه ریسینگ ادیشن وان پلاس Ace نه تنها از نظر ظاهری، بلکه از لحاظ مشخصات فنی نیز تفاوت هایی با گوشی وان پلاس Ace دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

وان پلاس بعد از اینکه تصمیم گرفت میان رده های سری نورد را تولید و روانه بازار کند، تعداد گوشی های این شرکت در هر سال افزایش پیدا کرد. پیش تر فقط 3 یا نهایتا 4 گوشی از این شرکت را در بازار شاهد بودیم اما بعدها این تعداد به 5 و بیشتر هم رسید. حال به نظر می رسد شرکت چینی اکنون که تقریبا یک فصل کامل از سال 2022 را سپری کردیم، تا فصل پاییز از 6 گوشی تازه رونمایی کند که یکی از آن ها وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن خواهد بود.

گوشی تازه وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی برای بازار چین به زودی در اختیار کاربران این برند قرار خواهد گرفت. نمی دانیم که آیا این گوشی در بازار هند نیز عرضه خواهد شد یا نه، زیرا هیچ گونه اطلاعاتی در این مورد در دسترس نیست. تصاویر واقعی این گوشی که از طریق ایوان بلس در وب سایت 91mobiles منتشر شده، طراحی آن را به ما نشان می دهد. بر همین اساس، وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن از یک سیستم دوربین سه گانه بهره می برد که درون ماژول دوربین مربعی شکل در قاب پشتی این گوشی هوشمند تعبیه شده است. از نظر طراحی ماژول دوربین، باید اشاره کنیم که این گوشی بسیار شبیه به وان پلاس 10 پرو است. اما برخلاف وان پلاس 10 پرو، ماژول دوربین Ace ریسینگ ادیشن برآمدگی زیادی ندارد.

این گوشی هوشمند تازه شرکت وان پلاس گویا با شماره مدل OnePlus PGZ110 در وب سایت صدور گواهینامه TENAA ظاهر شد. اطلاعات منتشر شده از این وب سایت حاکی از آن است که دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر آن، یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی نیز درون ماژول دوربین مربعی شکل این گوشی دیده می شود. گفته می شود که روی پنل جلویی نسخه ریسینگ ادیشن یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

طبق آخرین اطلاعات و شایعات منتشر شده در فضای مجازی، وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن از یک نمایشگر 6.59 اینچی با رزولوشن Full HD+ بهره می برد. هیچ اطلاعاتی در مورد نرخ رفرش ریت این گوشی در دسترس نیست، اما می توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی از حداقل رفرش ریت 90 هرتزی یا 120 هرتزی پشتیبانی کند. همچنین در مورد پردازنده این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده، اما شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در مورد منبع تغذیه این گوشی هوشمند گفته می شود که از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد، بنابراین می تواند شارژدهی خوبی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. این موارد همه اطلاعاتی بود که رابطه با گوشی هوشمند تازه وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن منتشر شد. احتمالاً در روزهای آینده اطلاعات بیشتر و دقیق تری در مورد گوشی تازه وان پلاس منتشر خواهد شد.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2083

به "تصاویر واقعی گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید