معرفی رسمی تلویزیون Vision X65

به گزارش مجله پیامک، در نهایت شایعات به واقعیت پیوسته و شرکت هوآوی در روزهای اخیر، به طور رسمی اولین تلویزیون OLED خود را با ویژگی های جذاب و رقابتی معرفی کرد. در ادامه با تلویزیون Huawei Vision X65 آشنا شوید.

معرفی رسمی تلویزیون Vision X65

در اواخر سال 2019 بود که برای نخستین بار شایعاتی مبنی بر احتمال ورود شرکت های چینی، از جمله هوآوی و شیائومی به حوزه تولید تلویزیون های OLED را شاهد بودیم. اینک شرکت هوآوی به طور رسمی نخستین تلویزیون مبتنی بر OLED خود را در ابعاد 65 اینچی معرفی کرده است. این تلویزیون با نام Vision X65 از چیپست Honghu 898 بهره می برد. چیپست Honghu 898 به طور خاص برای تلویزیون های OLED طراحی شده و از ویژگی ارتباط با سنسورها و همچنین سیستم کنترل هوشمند تصاویر بهره می برد.

تلویزیون Vision X65 دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. Vision X65 از وضوح 4K بهره برده و به گفته هوآوی (پس از معرفی رسمی تأیید شد) این تلویزیون از استاندارد HDR نیز بهره می برد. به گفته هوآوی، شدت نور نمایشگر به 1000 نیت رسیده و این محصول بزرگ ترین تلویزیون در جهان است که پیروز به دریافت گواهی مراقبت چشم TUV Rheinland شده است.

بر خلاف شایعات پیشین، هوآوی سیستم عامل اندروید تی وی را کنار گذاشته و تلویزیون Vision X65 به سیستم عامل اختصاصی این شرکت، موسوم به HarmonyOS مجهز شده است. از سوی دیگر عدم استفاده هوآوی از سیستم عامل Android TV را می توان در ممنوعیت و تحریم های اخیر از سوی آمریکا نیز جستجو کرد. تلویزیون Vision X65 شما را از خرید یک ساند بار بی نیاز می کند؛ سیستم صوتی آن دارای یک آمپلی فایر قدرتمند با توان 75 وات بوده که این نیرو را به 14 اسپیکر داخلی منتقل می کند.

طراحی سیستم صوتی با اسپیکرهای متعدد به منظور ارائه صدایی مشابه با استانداردهای Dolby Atmos اجرا شده است. جالب است بدانید که نرخ به روزرسانی در پنل به کار رفته در این تلویزیون، برابر با 120 هرتز واقعی است. هوآوی تاکید می کند که این نرخ به روزرسانی ارتباطی با برنامه های نرم افزاری مصنوعی نداشته و نرخ به روزرسانی واقعی پنل است. تلویزیون Vision X65 دارای یک دوربین بالا جهنده یا همان پاپ آپ است که از وضوح 24 مگاپیکسل بهره می برد.

این دوربین برای کاربردهایی نظیر تماس های ویدیویی و همچنین دریافت دستورات فیزیکی و حرکتی به خدمت گرفته می شود. طراحی پاپ آن، به دلیل حفظ امنیت بیشتر مصرف کنندگان است. این دوربین از تراشه HiSilicon Hi3559C بهره می برد که دارای موتور پردازش مبتنی بر شبکه عصبی بوده و امکان تشخیص حرکات فیزیکی با دقت بسیار بالا را به همراه دارد.

یکی از برجسته ترین نکاتی که در مورد تلویزیون Huawei Vision X65 به چشم می خورد، قیمت 3500 دلاری آن است. این برچسب قیمت می تواند سازندگان بزرگ OLED از جمله LG، Sony و Panasonic را به شدت تحت فشار قرار دهد. این در حالی است که ویژگی های تلویزیون Huawei Vision X65 به مراتب بالاتر از بسیاری از مدل های موجود در بازار است. فروش تلویزیون Vision X65 در روزهای اخیر به صورت رسمی آغاز شده است.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 941

به "معرفی رسمی تلویزیون Vision X65" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رسمی تلویزیون Vision X65"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید