تکمیل پروژه های زیرساختی گردشگری بناب، ساماندهی مسیر دسترسی کمپ قره قشون

به گزارش مجله پیامک، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از ساماندهی مسیر دسترسی کمپ قره قشون بناب در راستای تکمیل پروژه های زیرساختی گردشگری شهرستان اطلاع داد.

تکمیل پروژه های زیرساختی گردشگری بناب، ساماندهی مسیر دسترسی کمپ قره قشون

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، امروزه کمپ های گردشگری نقش مهمی در توسعه فعالیت های گردشگری ایفا می نمایند و نقش کمپ ها در صنعت گردشگری را می توان در سه سطح اقتصاد گردشگری، توزیع و پراکنش گردشگر در نقاط مختلف و ارائه فضاهای کالبدی مناسب بصورت ترکیب فضاهای سرپوشیده و روباز که چشم انداز دائمی مناسبی برای گردشگر ایجاد می نماید، مورد آنالیز قرار داد.

کمپ گردشگری قره قشون شهرستان بناب یکی از مناطق زیبای گردشگری با منظر طبیعی کوهپایه ای است که با توجه به زیر ساخت های اعمال شده در آن ، امکان مناسبی را برای گردشگری در جنوب و جنوب غرب استان فراهم آورده است.

این کمپ که از سال 1383 فعالیت خود را پس از تجهیز اولیه شروع نموده است، شامل 12 واحد آلاچیق، سرویس بهداشتی، نمازخانه و بوفه است.

مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، ضمن بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان با نظارت بر اجرای پروژه های گردشگری استان در صدد تکمیل و تسهیل روند عملیاتی آن ها است، به راه دسترسی به کمپ گردشگری قره قشون بناب اشاره نمود و گفت: راه دسترسی به کمپ گردشگری قره قشون به طول 3 کیلومتر احداث شده است که در ماه های اخیر نیازمند ساماندهی و لکه گیری بود.

او اضافه کرد: لکه گیری آسفالت راه دسترسی به کمپ گردشگری قره قشون بناب تاکنون در طول 2200 متر و به عرض متوسط 2 متر با هزینه کرد 71 میلیون تومان به اجرا رسیده است و این پروژه با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در فاز دوم در حال اجرا بوده و طی ماه های آتی به اتمام خواهد رسید.

آبدار در انتها به برنامه های آتی اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان بناب، اشاره نمود و گفت: با توجه به ضرورت ایجاد مرکز اطلاع رسانی گردشگری در راستای ارائه خدمات و اطلاعات به گردشگران، احداث مرکز اطلاع رسانی گردشگری بناب به مساحت 150 متر مربع در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 147

به "تکمیل پروژه های زیرساختی گردشگری بناب، ساماندهی مسیر دسترسی کمپ قره قشون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه های زیرساختی گردشگری بناب، ساماندهی مسیر دسترسی کمپ قره قشون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید