توزیع سبد کالا بین خانواده های پاکستانی مقیم ایران

به گزارش مجله پیامک، سفارت پاکستان در تهران از توزیع سبد کالا بین خانواده های پاکستانی مقیم ایران که پس از شیوع کرونا با مشکل اقتصادی روبرو شده اند اطلاع داد.

توزیع سبد کالا بین خانواده های پاکستانی مقیم ایران

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران ، سفارت پاکستان در تهران اعلام نمود: برای حمایت از خانواده های پاکستانی مقیم ایران که پس از شیوع کرونا با مسائل اقتصادی روبرو شده اند همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بین آنها سبد کالا توزیع شده است.

طبق اعلام سفارت پاکستان در نخستین مرحله از این طرح 70 خانواده نیازمند شناسایی شدند و بین آنها لوازم ضروری غذایی و بهداشتی توزیع شد.

قرار است این طرح در روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند و خانواده های مستحق پس از شناسایی، پشتیبانی شوند.

علاوه بر این طی روزهای اخیر تعداد دیگری از زائرین پاکستانی که پس از بسته شدن مرزها سرگردان شده بودند نیز با هماهنگی دولت های تهران و اسلام آباد به خاک پاکستان بازگشتند.

امروز حدود 100 زائر پاکستانی به وسیله مرز میرجاوه وارد خاک پاکستان شدند و قرار است پس از چند روز قرنطینه در مرز برای طی قرنطینه 14 روزه به ایالت های خود منتقل شوند.

سفارت پاکستان از تماس و ارتباط با دیگر زائرین و دانشجویان پاکستانی ساکن ایران خبر داده و تاکید نمود: دولت پاکستان نسبت به شرایط این افراد اطلاع کافی دارد و از آنها حمایت خواهد نمود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 966

به "توزیع سبد کالا بین خانواده های پاکستانی مقیم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع سبد کالا بین خانواده های پاکستانی مقیم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید