تبلیغ ماسک در فیسبوک ممنوع شد

به گزارش مجله پیامک، فیسبوک برای جلوگیری از فعالیت های سودجویانه در پی شیوع جهانی ویروس کرونا تبلیغ ماسک را ممنوع خاطرنشان کرد.

تبلیغ ماسک در فیسبوک ممنوع شد

جهت دریافت مشاوره خدمات کانون تبلیغاتی از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران ، وبگاه شبکه اجتماعی فیسبوک به طور موقت و به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا تبلیغ ماسک را برای جلوگیری از فعالیت های سودجویانه ممنوع اظهار داشت.

فیسبوک در بیانیه ای اظهار داشت برای جلوگیری از فعالیت های سودجویانه به دنبال شیوع دنیای ویروس کرونا و احتیاج به ماسک برای محافظت در برابر ویروس کووید-19 هرگونه تبلیغ ماسک را ممنوع اعلام می نماید.

این درحالی است که اوایل همین هفته مارک زاکربرگ، مؤسس فیسبوک، اظهار داشت این شرکت به طور کامل از سازمان دنیای بهداشت (WHO) حمایت خواهد نمود. او گفت آگهی های تبلیغاتی در فیسبوک رایگان خواهد بود و هرگونه اطلاع رسانی اشتباه در مورد ویروس کرونا پیگیری خواهد شد.

زاکربرگ در ادامه اضافه نمود تمام کاربرانی که ویروس کرونا را در فیسبوک جستجو نمایند پنجر ه ای برای آن ها باز می گردد تا به منابع سازمان دنیای بهداشت و یا مقامات مسئول در این زمینه دسترسی پیدا نمایند. به این ترتیب تمام افراد به اطلاعات درست و دقیق دسترسی خواهند داشت.

در عین حال فیسبوک با پاک کردن پست های مشکوک از انتشار اطلاعات جعلی و نادرست جلوگیری می نماید و مانع تبلیغاتی می گردد که ادعا نمایند محصولاتشان از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می نماید.

تا به امروز شیوع ویروس کرونا به مرگ 3 هزار و چهارصد نفر در سراسر دنیا و ابتلای بیش از 102 هزار نفر در بیش از هشتاد کشور دنیا منجر شده است. تا به امروز بیش از 57 هزار نفر بهبود یافته اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 836

به "تبلیغ ماسک در فیسبوک ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ ماسک در فیسبوک ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید