بیش از چهل برنامه میدانی باغ گشت ، تجربه ای پیروز در توسعه گردشگری تفریحی شهری

به گزارش مجله پیامک، صنعت گردشگری امروزه یکی از مهمترین راهکارهای ایجاد ارزش افزوده و بهره وری بیشتر در جامعه محسوب می گردد و در این میان یکی از پیش نیازهای صنعت گردشگری و توریسم وجود ظرفیتهای گردشگری است.

بیش از چهل برنامه میدانی باغ گشت ، تجربه ای پیروز در توسعه گردشگری تفریحی شهری

شهردار سمنان با اشاره به باغ و باغ راه ها به عنوان یکی از ظرفیت های مهم گردشگری شهری سمنان بیان داشت : باغ ها با تاثیر بر سطوح اجتماعی، فرهنگی و تعاملی افراد، یکی از بهترین نمونه های فضای سبزشهری هستند که بر منظر شهر تاثیرگذارند.

رضوی ادامه داد : برای تجربه محیط طبیعی، کیفیت چشم انداز مشاهده شده، نقش اساسی ایفا می نماید و ارزش این کیفیت، در تعامل میان انسان و محیط طبیعی نهفته است. یکی از بهترین الگوها برای نشان دادن این تعامل، باغ های شهری هستند که در شهر سمنان و بویژه محدوده مرکزی و جنوبی شهر باغ های پویایی وجود دارد که همجواری آنها و تشکیل باغ راه ها ،نوعی گردشگری شهری را به وجود می آورد که مدیریت گردشگری شهرداری سمنان تاکنون چهل برنامه باغ گشت برنامه ریزی کرده که میزان استقبال و حضور شهروندان در این برنامه ها ، حاکی از اشتیاق آنها به شناخت و بازدید از ظرفیتهای پنهان گردشگری شهر است .

شهردار سمنان ضمن تاکید بر نقش باغ گشت ها بر توسعه گردشگری تفریحی شهری ، گفت : دورگشت عنوان برنامه گردشگری دیگری است که به گردشگری محیط های اطراف شهر از کویر تا کوهستان می پردازد و می تواند منجر به توسعه و جذب توریست گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 545

به "بیش از چهل برنامه میدانی باغ گشت ، تجربه ای پیروز در توسعه گردشگری تفریحی شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از چهل برنامه میدانی باغ گشت ، تجربه ای پیروز در توسعه گردشگری تفریحی شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید