بهترین سواحل برای شنا با نهنگ ها

به گزارش مجله پیامک، شنا با نهنگ ها

شنا با نهنگ ها یکی از تجربیات فراموش نشدنی است که شاید خیلی از ما مشتاق به انجام آن باشیم. هنوز مکان هایی در جهان وجود دارد که در ماه هایی از سال نهنگ ها در آنجا دیده می شوند و ما نیز می توانیم به تماشای آن ها بشینیم.

بهترین سواحل برای شنا با نهنگ ها

به خاطر داشته باشید که در هنگام عکاسی با فلش، فاصله خود را با غول های دریا حفظ کنید. همچنین بهتر است وسوسه لمس کردن این غول های آرام را نیز از سر بیرون کنید.

سات آری آتول، مالدیو

یکی از بهترین سواحل برای تفریح و استراحت در دنیا سواحل مالدیو است؛ جزایر کوچک و نهنگ هایی که می توان در کنار آنها شنا کرد. سواحل غربی اقیانوس هند یکی از بهترین جاها برای تماشای نهنگ ها از نزدیک و شنا کردن در کنار آنهاست. نهنگ ها بین ماه های مه تا دسامبر در سمت غربی اقیانوس هند هستند و پس از آن تا ماه آوریل به سمت شرق که یک منطقه حفاظت شده است، حرکت می نمایند.

بهترین زمان سفر به مالدیو برای شنا با نهنگ ها

در تمام طول سال برای تماشای نهنگ ها می توانید به مالدیو بروید. هر هفته تور غواصی در آری آتول برگزار می گردد.

بهترین هتل ها برای اقامت در مالدیو

اکثر اقامت گاه ها در جزایر مالدیو تورهایی مخصوص به خود دارند و شما را به تماشای نهنگ ها می برند؛ به همین خاطر گزینه های زیادی برای اقامت پیش رو دارید.

گارانتی خرید بلیط ارزان مالدیو

آیلا هولباکس، مکزیک

برای دیدن نهنگ ها باید 25 دقیقه با قایق از جزیره اصلی کوانتانای شمالی در جهت مخالف کریزی کانکون بروید و سپس 150 کیلومتر به سمت جنوب حرکت کنید تا آن ها را بیابید.

بهترین زمان سفر به مکزیک برای شنا با نهنگ ها

در ماه های ژوئن تا سپتامبر روزانه تورهایی به همین منظور برگزار می شوند تا بتوان در فصل جفت گیری از نزدیک نهنگ ها را دید. اما ماه های جولای تا آگوست اوج حضور نهنگ ها در این منطقه است.

بهترین هتل ها برای اقامت در مکزیک

بعضی از شرکت های توریستی قایق سریع السیری از کنکون و پلایا دل کارمن کرایه می دهند، اما هلباکس مراکز توریستی بیشتری در نزدیکی نهنگ ها دارد.

شما می توانید در مهمانخانه های ارزان قیمت و یا مهمانخانه هایی با قیمت متوسط (مانند آپارتمان ها و سوئیت های هلباکس) و یا در هتل هایی با قیمت بیشتر اقامت کنید.

یوتیلا، هندوراس

یکی از ارزان ترین مکان های دنیا برای دایوینگ و همچنین یکی از معدود مراکز تحقیق راجع به نهنگ ها هندوراس واقع در سواحل کارائیب است.

بهترین زمان سفر به هندوراس برای شنا با نهنگ ها

بیشترین جمعیت نهنگ ها در ماه های مارچ تا آوریل مشاهده می شوند هرچند در سپتامبر تا کریسمس نیز جمعیت کمتری از آن ها وجود دارند.

بهترین هتل ها برای اقامت در هندوراس

محل اقامت عمدتا محدود به خوابگاه های غواصی است برای راحتی بیشتر در یوتلا تورهایی را برای شنا در کنار نهنگ ها ترتیب داده می گردد.

لینگالو ریف، استرالیای غربی

بزرگترین و در دسترس ترین صخره های مرجانی حاشیه استرالیا در لینگا لوریف وجود دارد که در 1200 کیلومتری شمال غربی ساحل واقع شده است. در سال 2011 در سایت میراث دنیای یونسکو این 300 کیلومتر خط دریایی محل زیست 500 گونه ماهی اعلام شده است، به همین خاطر اگر برای تماشای نهنگ ها به این سواحل می روید شانس دیدن بسیاری دیگر از جانوران دریایی را خواهید داشت.

بهترین زمان سفر به استرالیا با شنا با نهنگ ها

اواسط ماه مارچ و جولای بهترین زمان برای تماشای نهنگ هاست.

بهترین هتل ها برای اقامت در استرالیای غربی

اکثر توریست ها در هتل های منطقه اقامت می نمایند.

گلدن اسپیت، بِلیز

دوره تخم ریزی ماهی ها بین ماه های مارچ و ژوئن است و به همین منظور نهنگ ها به گلدن اسپیت، در حدود 40 کیلومتر جنوب شرقی شهر ساحلی پلاشنشیا، می آیند و شما می توانید برای تماشای نهنگ ها به آنجا بروید.

بهترین زمان سفر به بلیز برای شنا با نهنگ ها

ماه های آوریل و می مناسب ترین ماه برای دیدن این موجودات است. اغلب آن ها چند روز بعد از کامل شدن ماه دیده می شوند.

بهترین هتل ها برای اقامت

در خیابان های شنی پلاشنشیا کلبه و کابین های مناسبی برای اسکان وجود دارد.

دونسل بای، فیلیپین

نهنگ ها اولین بار در سال 1998 در این جزیره ماهیگیری دیده شدند و همین موضوع سبب شد تا این جزیره یه یکی از مهمترین قطب های گردشگری فیلیپین تبدیل گردد.

بهترین زمان سفر به فیلیپین برای شنا با نهنگ ها

نهنگ ها عموما بین ماه های نوامبر و ژوئن به این جزیره می آیند و در ماه های فوریه تا آوریل بیشترین جمعیت را دارند.

بهترین هتل ها برای اقامت

در کمال تعجب باید بگوییم که در دونسل تنها تعداد انگشت شماری مکان برای اقامت وجود دارد و بهتر است از قبل محل اقامت خود را رزرو کنید.

ساحل توفو، موزامبیک

این لنگرگاه کوچک مسافران -و رویای غواصان- واقع در 400 کیلومتری شمال پایتخت ماپوتو یکی از بزرگترین محل های تجمع نهنگ ها در آفریقاست که به لطف جمعیت بی سرانجام پلانکتون ها این تجمع را شاهد هستیم.

بهترین زمان سفر به موزامبیک برای شنا با نهنگ ها

دیدن 50 دسته از آنها از ماه اکتبر تا مارچ غیر معمول نیست.

بهترین هتل ها برای اقامت در موزامبیک

از مهمان خانه های ارزان تا هتل های بسیار راحت را می توانید انتخاب کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 323

به "بهترین سواحل برای شنا با نهنگ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل برای شنا با نهنگ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید