بزرگترین گروه قربانی حملات هکری بانکی معین شدند

به گزارش مجله پیامک، نتایج یک آنالیز در انگلیس نشان می دهد افراد 18 تا 34 ساله بزرگترین گروه سنی قربانی حملات هکری بانکی هستند.

بزرگترین گروه قربانی حملات هکری بانکی معین شدند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، نتایج یک آنالیز در انگلیس نشان می دهد افراد 18 تا 34 ساله بزرگترین گروه سنی قربانی حملات هکری بانکی هستند. آنالیز هایی که بانک Lloyds در این زمینه انجام داده، نشان می دهد گروه سنی 18 تا 34 سال در انگلیس به طور متوسط 2630 پوند در جریان کلاهبرداری های آنلاین بانکی از دست می دهند.

عموم این کلاه برداری ها بدین صورت انجام می گردد که هکرها با ارسال پیغام هایی ظاهرا واقعی خود را به جای پلیس، کارمند بانک، نماینده یک شرکت تجاری و کارمند یک مجموعه دولتی جا می زنند و خواهان دریافت اطلاعات شخصی بانکی افراد شده و در نهایت مبالغی را از حساب های آنها سرقت می نمایند.

اگر چه کلاهبرداری های این چنینی بیشتر در میان گروه سنی 18 تا 34 سال رخ می دهد، اما افرادی که بیش از 55 سال سن دارند بزرگترین قربانی حملات این چنینی بوده و به طور متوسط در هر کلاه برداری 10716 پوند از دست می دهند. البته میزان موفقیت هکرها برای خالی کردن حساب های این افراد نیز کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 390

به "بزرگترین گروه قربانی حملات هکری بانکی معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین گروه قربانی حملات هکری بانکی معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید