انگیزه ای ندارم، عده ای از کرونا جیب خود را پر کردند

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، با شیوع ویروس کرونا در کشور، استخرها و سالن های بدنسازی برای حفظ سلامتی مردم تعطیل شد و همین مشکلاتی برای ورزشکاران از جمله شناگران که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک مهیا می کنند، به وجود آورده است. قرار بود تیم ملی شنای ایران اسفند سال جاری در مسابقات مجارستان برای کسب سهمیه المپیک توکیو حضور داشته باشد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، این کشور از حضور ورزشکاران خارجی ممانعت به عمل آورد.

انگیزه ای ندارم، عده ای از کرونا جیب خود را پر کردند

مهدی انصاری در گفت وگو با خبرنگاران درباره آخرین شرایط خود گفت: نمی دانم از چه کسی گلایه کنم. درست است که در حال حاضر مردم رعایت نمی کنند اما مسئولان باعث به وجود آمدن چنین شرایطی شدند. اگر پرواز ماهان از پذیرش چینی ها جلوگیری می کرد، این مسائل رخ نمی داد. در ادامه نیز با قرنطینه نشدن شهر قم که منشأ بیماری بود، باعث گسترش ویروس در کل کشور شدند.

ملی پوش شنای ایران در ادامه تأکید کرد: متأسفانه توجهی به این مسائل نشد و تنها به فکر جیب خود بودند. امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا، شاهد تعطیلی تمام استخرها و باشگاه های بدنسازی هستیم. حدود 13 روز است که هیچ تمرینی ندارم و واقعاً در شوک هستم. تمام زحماتی که کشیده ام بر باد رفت. مدت ها تک و تنها در اردوهای تیم ملی حضور داشتم. از همه چیز حتی خانواده ام دور بودم، فشار زیادی متحمل بوده ام و حال این گونه شد.

وی ادامه داد: با توجه به رکوردهایی که در تمرین هایم به ثبت رساندم، از حدود یک سال پیش برنامه ریزی خود را برای کسب سهمیه المپیک انجام دادیم. هدف و پیک ما، مسابقات اسفند ماه بود. قولی برای کسب سهمیه ندادم چرا که نمی خواستم بدقول یا دروغگو شوم اما مطمئن بودم که می توانم ورودی المپیک را کسب کنم. از نظر روانی بسیار بهم ریخته هستم حتی صحبت با روانپزشک فایده ای ندارد. در شرایطی که شاهد هستیم عده ای تنها به فکر پر کردن جیب خود هستند و کسی به شرایط مردم رسیدگی نمی کند. خدا می داند که در سرانجام چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انصاری افزود: از ترس هنوز به خانه نرفته ام چرا که نمی خواهم ناقل بیماری باشم. تست کرونا نیز داده ام و جواب منفی بوده است اما باز هم احتیاط را رعایت می کنم شاید ممکن باشد دستگاه ها ایراد داشته باشند. نمی دانم شرایط تا چه زمانی ادامه دارد، امیدوارم هر چه سریعتر مسائل برطرف شود و مسئولان متوجه عمق فاجعه شوند.

ملی پوش شنای ایران گفت: با شرایط فعلی، انگیزه ای برای تمرین ندارم چرا که هر چه در توان داشتم در یک سال گذشته انجام دادم. با توجه به آسیب هایی که داشتم، درد را تحمل کردم و شب بیداری های بسیاری داشتم اما دیگر بس است. این شرایط ورزشکاران است، نمی دانم مردمی که چشمشان در طول یک سال به یک ماه آخر سال بود، حال چگونه می خواهند امورات خود را بگذرانند.

وی اظهار داشت: مردم زیر بار فشار قرار دارند. به این موضوعات که فکر می کنم، بسیار دردناک است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 848

به "انگیزه ای ندارم، عده ای از کرونا جیب خود را پر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه ای ندارم، عده ای از کرونا جیب خود را پر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید