انصارالله هیچ ملاقات مستقیمی با آمریکاییها نداشته است

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در تبادل نظر با الجزیره گفت: آمریکایی ها به وسیله عمان یک طرح قدیمی برای حل بحران یمن ارائه نموده اند و این یک طرح جدید نیست.

انصارالله هیچ ملاقات مستقیمی با آمریکاییها نداشته است

وی با بیان این مطلب اضافه کرد: طرحی که ارائه شده است، طرحی است که سازمان ملل متحد پیشتر آن را ارائه نموده بود. انصارالله پیش از دستیابی به طرح تدریجی آتش بس، خواهان این است که بندرگاه و فرودگاه های این کشور باز گردد.

محمد عبدالسلام اظهار داشت: در صورتی که مسائل انسانی از اوضاع نظامی و سیاسی تفکیک داده گردد، ما آماده مذاکره خواهیم بود. انصارالله هیچ ملاقات مستقیمی با آمریکا نداشته است.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تأکید بر لزوم توقف اقدامات نظامی و پرداختن به مسائل انسان محبت آمیز، اظهار داشت: تماس با عربستان سعودی ادامه دارد و با تغییر رخدادها نیز [این تماس ها] تغییر خواهد نمود.

وی گفت که عربستان سعودی با جلوگیری از ورود فرآورده های نفتی به یمن در کوشش است این کشور را نابود کند.

محمدعبدالسلام با اشاره به اینکه ریاض هزار بار در ماه گذشته نیروها و مردم یمن را بمباران نموده است، در سرانجام تأکید کرد: اگر ریاض حملات خود را متوقف کند، یمن نیز حملات پهپادی و موشکی خود را متوقف خواهد نمود.

در همین ارتباط، برنامه جهانی غذا نیز پیشتر هشدار داده بود که ائتلاف سعودی همچنان مانع از رسیدن سوخت به بندرگاه الحدیده می گردد.

این سازمان تأکید کرد که کمبود شدید سوخت در یمن باعث شده است که امنیت غذایی این کشور، فاجعه بار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1553

به "انصارالله هیچ ملاقات مستقیمی با آمریکاییها نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله هیچ ملاقات مستقیمی با آمریکاییها نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید