انتشار رمان منتشرنشده گابریل گارسیا مارکز در سال 2024

به گزارش مجله پیامک، گابریل گارسیا مارکز که در سال 1982 برنده جایزه نوبل ادبیات شد با آثاری همانند صد سال تنهایی، عشق سال های وبا و خاطره دلب رکان غم گی ن من شناخته می گردد.

انتشار رمان منتشرنشده گابریل گارسیا مارکز در سال 2024

قرار است رمان منتشرنشده گابریل گارسیا مارکز سال 2024 در همه کشورهای اسپانیایی زبان به استثنای مکزیک منتشر گردد.

به گزارش یورونیوز، انتشارات راندوم هاوس روز آدینه اعلام نمود رمانی منتشرنشده از گابریل گارسیا مارکز، نویسنده سرشناس کلمبیایی سال آینده همزمان با دهمین سالگرد درگذشت وی منتشر خواهد شد.

گابریل گارسیا مارکز که در سال 1982 برنده جایزه نوبل ادبیات شد با آثاری همانند صد سال تنهایی، عشق سال های وبا و خاطره دلب رکان غم گی ن من شناخته می گردد. بنا به اعلام راندوم هاوس قرار است رمان منتشرنشده گابریل گارسیا مارکز سال 2024 در همه کشورهای اسپانیایی زبان به استثنای مکزیک منتشر گردد.

راندوم هاوس انتشار این اثر ادبی از گابریل گارسیا مارکز را بی شک مهمترین رویداد ادبی سال آینده خوانده است.

رودریگو و گونزالو دو پسر گابریل گارسیا مارکز گفته اند که قابل توجه ترین جنبه های آثار ادبی پدرشان در رمان منتشرنشده او به چشم می خورد.

نام رمان منتشرنشده گابریل گارسیا مارکز را می توان یکدیگر را ماه اوت خواهیم دید ترجمه کرد. این نویسنده برجسته کلمبیایی در روز ششم مارس سال 1927 در شهر آراکاتاکا به دنیا آمد و سال 2014 در سن 87 سالگی در مکزیکوسیتی چشم از دنیا فروبست.

به گفته موسسه فرهنگی سروانتس آثار گابریل گارسیا مارکز از شروع قرن بیست و یکم تا به امروز بیشتر از دیگر نویسندگان اسپانیایی زبان در سراسر دنیا به زبان های دیگر ترجمه شده است. به این ترتیب آثار او طی بیش از دو دهه اخیر از کتاب های نویسندگانی همانند ایزابل آلنده، خورخه لوئیس بورخس و ماریو بارگاس یوسا بیشتر به زبان های دیگر ترجمه شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2239

به "انتشار رمان منتشرنشده گابریل گارسیا مارکز در سال 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار رمان منتشرنشده گابریل گارسیا مارکز در سال 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید