تور ارزان روسیه: امیرعبداللهیان: سفر رئیس جمهور به روسیه نقطه عطفی در سیاست حُسنِ همسایگی و نگاه به شرق است

به گزارش مجله پیامک، وزیر امور خارجه در آستانه سفر رییس جمهور به روسیه نگاه راهبردی ایران و روسیه به مناسبات خارجی را نقطه اتکای روابط تازه دانست.

تور ارزان روسیه: امیرعبداللهیان: سفر رئیس جمهور به روسیه نقطه عطفی در سیاست حُسنِ همسایگی و نگاه به شرق است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبهی اختصاصی با نورنیوز عنوان داشت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، تامین امنیت منطقه از سوی کشورهای منطقه است و همیشه بر سیاست اصولی خود در تقویت حسن همجواری، اعتمادسازی و مصاحبه با همسایگان تاکید داشته و حصول امنیت پایدار را جز به وسیله همکاری، مشارکت و صلح ممکن نمی داند.

وی اضافه کرد: موضوعات متنوع راهبردی در روابط تهران و مسکو وجود دارد. ما روسیه پوتین را متفاوت از شوروی سابق دانسته و نگاه راهبردی دو کشور به مناسبات خارجی را نقطه اتکای روابط تازه می دانیم.

وزیر خارجه ادامه داد: توسعه همکاری های تجاری دو کشور، توسعه همکاری های بلندمدت و برطرف بعضی از موانع از جمله ضعف زیرساخت ها، منابع اقتصادی و سرمایه گذاری و کوشش برای بی اثر کردن تحریم های بین المللی علیه دو کشور، به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است. سفر رئیس جمهور به روسیه نقطه عطفی در سیاست حسنِ همسایگی و نگاه به شرق است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1996

به "تور ارزان روسیه: امیرعبداللهیان: سفر رئیس جمهور به روسیه نقطه عطفی در سیاست حُسنِ همسایگی و نگاه به شرق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: امیرعبداللهیان: سفر رئیس جمهور به روسیه نقطه عطفی در سیاست حُسنِ همسایگی و نگاه به شرق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید