امکان تجربه همزمان Apex Legends روی چند پلتفرم به زودی فراهم می شود

به گزارش مجله پیامک، Apex Legends از سال گذشته قابلیت کراس پلی را اضافه کرده و اجازه بازی به صورت هم زمان را به تمامی کاربران، فارغ از سیستم عاملشان اعطا کرده؛ اما الکترونیک آرتز هنوز امکان ادامه بازی در یک پلتفرم دیگر که با نام (Cross-progression) شناخته می شود را نداده است. قرار است از سال آینده این قابلیت جالب به بازی اضافه شود و به کاربر اجازه شروع بازی رو یک پلتفرم و ادامه آن در پلتفرم دیگر، بدون نیاز به حساب کاربری نو را خواهد داد.

امکان تجربه همزمان Apex Legends روی چند پلتفرم به زودی فراهم می شود

توسعه دهندگان استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) در طی یک جلسه پرسش و پاسخ با حضور طرفداران بازی اپکس لجندز در شبکه اجتماعی ردیت، به سؤالات مختلفی پاسخ دادند و همچنین زمان انتشار حالت Cross-progression را هم اعلام کردند. رایان ریگنی (Ryan Rigney) مدیر ارتباطات استودیو با بیان مسائل اساسی پیش رو، فراهم کردن امکان استفاده از یک اکانت برای تمامی پلتفرم ها را بسیار سخت نامیده و نه تنها باید مسائل فنی را هنگام ادغام اکانت ها حل کرد، بلکه مسائل حقوقی در مورد خرید درون برنامه ای در پلتفرم های دیگر هم وجود دارد.

به گفته مدیر ارتباطات استودیو ریسپاون، کشورهای مختلف دارای قوانین مخصوص به خود هستند و بررسی تمامی آن ها، کار بسیار سختی است؛ توسعه دهندگان علیرغم مسائل موجود، به حل چالش ها ادامه داده اند و این قابلیت جالب، سال آینده میلادی برای تمامی پلتفرم ها از راه خواهد رسید. دیگر نیازی به استفاده از حساب های کاربری مختلف نخواهید بود و کافی است یک اکانت داشته باشید و سپس روی تمامی پلتفرم ها بازی کنید؛ این قابلیتی است که می تواند چهره آینده بازی های آنلاین را برای همیشه تغییر دهد.

قابلیت ادغام اکانت ها برای افرادی که در پی تجربه Apex Legends روی کامپیوتر و کنسول به صورت هم زمان هستند، یک نعمت به تعداد می رود و جالب است که تمامی خریدهای اجرا شده برای هر دو دستگاه در دسترس خواهد بود و دیگر لازم نیست برای بتل پس، دو بار هزینه کنید. چنین قابلیتی می تواند برای دیگر بازی ها هم استفاده شود و تنها با یک بار خرید، امکان تجربه آن را روی تمامی پلتفرم ها پیدا کرد. جلسه پرسش و پاسخ توسعه دهندگان، تنها قابلیت Cross-progression را مورد بحث قرار نداده و در بخش دیگری از گفته ها، تغییرات شخصیت Seer که در فصل تازه اضافه شده را مورد بررسی قرار داده اند.

افرادی که لجند Seer را در فصل تازه خریداری کرده اند، از قدرت بیش ازحد آن شگفت زده شده و عملاً تعادل میان شخصیت ها را به هم زده اند؛ ریسپاون در حال کار روی یک آپدیت تازه است که تعادل را به اپکس لجندز بازمی گرداند. طراح گیم پلی بازی در مورد شخصیت Seer می گوید: او المان های تازه ای را به فرایند اپکس لجندز اضافه نمود که باعث بحث های زیادی میان بازی کنان شده که در نوع خودش جالب است؛ عده ای می گویند که او قدرت زیادی دارد و در حال حاضر روی آپدیت تازه ای کار می کنیم که تعادل را در بازی برقرار می کند

در ادامه صحبت به تغییر قدرت شخصیت های کریپتو (Crypto) و بانگالور (Bangalore) کشید و فهمیدیم که هر دو موردتوجه توسعه دهندگان قرارگرفته اند. منتظر ادغام تمامی اکانت ها در سال آینده باشید.

منبع: Rockpapershotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1774

به "امکان تجربه همزمان Apex Legends روی چند پلتفرم به زودی فراهم می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تجربه همزمان Apex Legends روی چند پلتفرم به زودی فراهم می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید