اقدام جالب مهاجم پس از به ثمر رساندن گل

به گزارش مجله پیامک، بازیکن لیگ برتر انگلیس پس از به ثمر رساندن گل وارد جایگاه تماشاگران شد و صحنه ای زیبا را به نمایش گذاشت.

اقدام جالب مهاجم پس از به ثمر رساندن گل

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، ریس پورتر طرفدار 13 ساله تیم فولهام انگلیس که دچار فلج مغزی شده پس از انتشار تصاویری از خود که او را در حال بازی فوتبال نشان می داد با مهر تعدادی از کاربران روبه رو شد. با این حال بازیکنان تیم فوتبال فولهام روز شنبه پس از آنکه مطمئن شدند ریس در ورزشگاه حضور دارد شادی گلشان را با این طرفدار خود جشن گرفتند.

در ویدئویی که از طریق تماشاگران و با تلفن همراه ثبت شده مشاهده می شود بازیکنی که پیروز به زدن گل به تیم حریف شده به همراه سایر هم تیمی های خود به سمت ریس حرکت کرده و این بازیکن با عبور از موانع خود به این نوجوان می رساند. در این ویدئو مشاهده می شود او به همراه سایر بازیکنان شادی گل خود را با ریس جشن می گیرند.

بیشتر بخوانید

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تا به امروز بیش از 2.5 میلیون بیننده داشته است. این اقدام بازیکنان تیم فولهام انگلیس با واکنش کاربران همراه شد و بسیاری از کاربران این اقدام زیبا را مورد تحسین قرار دادند.

گفتنی است؛ ریس پس از انتشار چند ویدئو در تیک تاک با نظرات توهین آمیز تعدادی از کاربران روبرو شده بود. با این حال پوتر اجازه نداد این تجربه ناخوشایند او را مایوس کند. او اوایل این هفته در چالش دروازه بانی بخشی از کمپین Make it count برای یک موسسه خیریه معلولین پول جمع آوری کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1829

به "اقدام جالب مهاجم پس از به ثمر رساندن گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جالب مهاجم پس از به ثمر رساندن گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید