استعلام بدهی طرح ترافیک جدید در اپلیکیشن دیجی پی

به گزارش مجله پیامک، طرح ترافیک جدید که از ابتدای تیرماه 98 به اجرا درآمده است ، باعث ایجاد ابهامات و سوالات بسیاری در مورد نحوه استعلام و تسویه بدهی برای شهروندان تهرانی شده است. در پاسخ به همین دغدغه، اپلیکیشن دیجی پی در آخرین بروزرسانی خود، امکان استعلام بدهی طرح ترافیک را دراختیار همه شهروندان تهرانی قرار داده است.

استعلام بدهی طرح ترافیک جدید در اپلیکیشن دیجی پی

شهروندانی که اپلیکیشن دیجی پی را روی تلفن همراه خود نصب نموده­اند، می­توانند فقط با وارد کردن پلاک خودرو، بدهی طرح ترافیک خود را مشاهده و همزمان برای تسویه بدهی گزینه پرداخت را انتخاب کنند و به وسیله کیف پول دیجی­پی و یا تمام کارت­های بانکی عضو شبکه شتاب، بدهی خود را پرداخت کنند. با ارائه این خدمت، جای نگرانی برای تبدیل بدهی طرح ترافیک به جریمه وجود ندارد و در موعد مشخص شده، بدهی پرداخت خواهد شد.

قابلیت دیگر این اپلیکیشن که از چند ماه پیش ایجاد شده است، امکان استعلام بدهی و پرداخت عوارض جاده ای قبل از سفر است. خدمات کیف پول، کارت به کارت و انتقال وجه از بانک­های عضو شبکه شتاب، خرید شارژ تلفن همراه و اشتراک اینترنت، پرداخت قبض و.. از دیگر خدمات اپلیکیشن دیجی پی است.

اپلیکیشن دیجی پی با شعار پرداخت، باهوش میخواهد با ارائه سرویس­های متنوع و متفاوت در حوزه پرداخت الکترونیک، به سمت هوشمندسازی راهکارهای پرداخت گام بردارد و تجربه­ای از پرداخت های سریع، آسان و امن تر را برای مشتریان فراهم سازد.

شرایط و محدوده طرح ترافیک 98

شرایط ورود به محدوده طرح زوج و فرد از ابتدای تیر ماه 1398 تغییر نموده است. زوج یا فرد بودن پلاک خودرو در طرح جدید ترافیک ملاک تردد در محدوده طرح ترافیک نیست. بنابراین هر خودرو، بدون در نظر دریافت شماره پلاک، در هر فصل (3ماه) می­تواند 20 روز در محدوده زوج و فرد تردد داشته باشد. با این حال برای تردد بیشتر از 20 روز همچنان امکان خرید روزانه طرح ترافیک وجود دارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 275

به "استعلام بدهی طرح ترافیک جدید در اپلیکیشن دیجی پی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعلام بدهی طرح ترافیک جدید در اپلیکیشن دیجی پی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید