از سفر غیرضروری به شهرستان بندرعباس خودداری کنید

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: تمامی ورودی های شهرستان توسط تیم های مرکب از حلال احمر و علوم پزشکی به کمک حوزه پلیس راه و انتظامی در حال کنترل و رصد است.

از سفر غیرضروری به شهرستان بندرعباس خودداری کنید

عزیزاله کناری در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه کرد: در اجرای دستور 20 اسفندماه در راستای سیاست ها و دیدگاههای استاندار هرمزگان و رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان، تمامی ورودی های شهرستان بندرعباس توسط تیم های مرکب از حلال احمر و علوم پزشکی به کمک حوزه پلیس راه و انتظامی در حال کنترل و رصد است.

فرماندار شهرستان بندرعباس اضافه کرد: در این بازدیدها با توجه به ضرورت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، از مسافران درخواست می شود جهت موفقیت در این امر مهم و همچنین حفظ جان خود و عزیزانشان از هر گونه سفر غیر ضروری به شهرستان بندرعباس خودداری کنند.

کناری شرح داد: با توجه به اینکه هیچ گونه خدمات سفری در سطح شهرستان به مسافران ارائه داده نمی شود، لازم است به محل سکونت خود بازگردند و در شرایط بهتر که این ویروس از بین برود در خدمت آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: تمامی ورودی و خروجی های شهرستان بندرعباس با همکاری پلیس راه، هلال احمر و مرکز بهداشت شهرستان کنترل می شود و از نصب هر گونه چادر در پارک ها و بوستانها جلوگیری می شود.

کناری اعلام نمود: لازم است تمامی رستورانها، فست فودها و بیرون برها بطور مستمر توسط دستگاههای ذی ربط مورد بازدید قرار گیرند و اطلاع رسانی شود و مردم حضور خود را در مراکز خرید و بازار به حداقل ممکن و در حد ضروریات برسانند.

فرماندار شهرستان بندرعباس اضافه کرد: بخشداران با تاکید به دهیاران بگویند تا اهالی روستاها کمتر به شهر مراجعه کنند و همچنین ورود از شهر به روستا نیز انجام نشود و رعایت نکات بهداشتی در سطح روستاها با جدیت انجام گیرد و از انجام دید و بازدیدهای فامیلی خودداری شود.

این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به سه نقطه جمعیتی شامل خانواده، مراکز تجمع ثابت و سیار و مراکز درمانی گفت: نقاطی که نام برده شد دارای بیشترین احتمال انتقال ویروس هستند و از مردم در خواست می شود تلاش کنند که زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 850

به "از سفر غیرضروری به شهرستان بندرعباس خودداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سفر غیرضروری به شهرستان بندرعباس خودداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید