ابتکار تازه آمازون برای بهبود کیفیت هوا

به گزارش مجله پیامک، غول فناوری آمازون، از یک دستگاه هوشمند نو خانگی رونمایی کرد که می تواند کیفیت هوای خانه را بهبود ببخشد.

ابتکار تازه آمازون برای بهبود کیفیت هوا

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، آمازون مانیتور کیفیت هوای هوشمند نو خود را راه اندازی نموده که کیفیت هوای اتاق را اندازه گیری می نماید. دستگاه نو عرضه شده به وسیله آمازون اطلاعاتی در خصوص آلاینده های احتمالی هوا ارائه می دهد. در حال حاضر میتوان گفت آمازون در حال سرمایه گذاری در فناوری آب و هوا است. این شرکت آمریکایی شرح داد که مانیتور کیفیت هوای هوشمند نوش پنج فاکتور مختلف را اندازه گیری می نماید و به کاربر اجازه می دهد کیفیت هوای داخل اتاق را کنترل کند و در صورت لزوم آن را به وسیله تهویه یا تصفیه کننده های هوا بهبود بخشد. این عوامل عبارتند از ذرات ریز گرد و غبار (PM)، ترکیبات آلی فرار (VOCs)، مونوکسید کربن (CO)، رطوبت و دما.

اگر دستگاه تغییری در کیفیت هوا تشخیص دهد، کاربر می تواند به وسیله یک اعلان به وسیله برنامه الکسا یا اعلامیه در دستگاه اکو آگاه گردد. بعلاوه می توان اطلاعات دقیقی در خصوص کیفیت هوا در طول زمان به وسیله نمایش اکو یا برنامه الکسا به دست آورد. به علاوه، الکسا نکات ساده ای را برای بهبود کیفیت هوای داخل خانه ارائه می دهد. این مانیتور نو کیفیت هوای هوشمند، با قیمتی در حدود 70 دلار در دسترس است.

مانیتور هوشمند کیفیت هوا دارای سنسور های دما و رطوبت داخلی است. بعلاوه ادعا می گردد که طیف وسیعی از آلرژن ها و سموم داخل خانه از جمله گرد و غبار، مونوکسید کربن و ترکیبات آلی را شناسایی می نماید. اگر مانیتور هوشمند کیفیت هوا مسئله ای را تشخیص دهد، به وسیله برنامه الکسا برای کاربر اعلانی را ارسال می نماید. بعلاوه اگر بلندگو یا نمایشگر هوشمند الکسا نیز دارید، می توانید هشدار صوتی را از دستگاه اکو خود دریافت کنید یا شرایط کیفیت هوای خانه خود را از آن بپرسید.

بیشتربخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1892

به "ابتکار تازه آمازون برای بهبود کیفیت هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار تازه آمازون برای بهبود کیفیت هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید