شروع ثبت نام وام ودیعه مسکن از شنبه

به گزارش مجله پیامک، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شروع ثبت نام دریافت وام ودیعه مسکن از فردا شنبه، وعده تحویل اولین سری از واحدهای طرح ملی مسکن تا انتها مردادماه را داد.

شروع ثبت نام وام ودیعه مسکن از شنبه

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی با بیان این که طرح ملی مسکن با اراده ملی مردم و استقبالی که مردم از آن انجام داده اند در سراسر کشور در حال اجراست، اظهار کرد: اولین سری از واحدهای ساخته شده طرح اقدام ملی از اواخر مردادماه به مردم تحویل می گردد و به تدریج تا اجرای این برنامه که دو ساله است، مردم منازل خود را تحویل خواهند گرفت.

وی یادآور شد: ثبت نام از متقاضیان طرح مذکور به دو شکل پیامکی و سامانه ای انجام گرفت که یک میلیون و 600 هزار نفر به وسیله پیامک در این طرح ثبت نام کردند. با توجه به اینکه ثبت نام نمایندگان پیامکی به دلیل شرایط کرونا باید مدارک خود را به وسیله سامانه تکمیل می کردند، تا به امروز، افزون بر 936 هزار نفر به سامانه ورود نموده اند و حدود 340 هزار نفر، متقاضیان پالایش شده از اواخر ماه آینده به تدریج به پروژه ها وارد خواهند شد.

وی همچنین از شروع ثبت نام تسهیلات یاری ودیعه مسکن از روز شنبه (فردا 4 مرداد) به مستاجران اطلاع داد و گفت: این تسهیلات با اولویت خانواده های پنج نفره، زوج های تازه ازدواج نموده و مستاجران تحت پوشش نهادهای حمایتی در کنار تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار با کارمزد 13 درصد پرداخت می گردد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر بخشی از منابع 20 هزار میلیارد تومانی طرح پس از این اولویت ها باقی بماند، سایر مستاجران نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1042

به "شروع ثبت نام وام ودیعه مسکن از شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام وام ودیعه مسکن از شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید