47 پروژه در شهرستان کنگان افتتاح و یا کلنگ زنی شد

به گزارش مجله پیامک، فتح اله نوروزی در گفت وگو با خبرنگاران با تقدیر از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در دهه فجر سال جاری بیش از 47 پروژه با اعتبار افزون بر 131 میلیارد تومان به بهره برداری و یا شروع عملیات اجرایی شد.

47 پروژه در شهرستان کنگان افتتاح و یا کلنگ زنی شد

وی اضافه نمود: شروع عملیات اجرایی بیش از 40 کلاس درس، 40 مسکن مددجویی، 40 جهیزیه برای ازدواج آسان زوج های کم بضاعت، تقدیر از 40 جوان برتر و برگزاری برنامه فرهنگی در 40 مسجد از مهمترین برنامه های سال جاری در دهه فجر بود.

فرماندار کنگان با مقایسه خدمات انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته با قبل از انقلاب گفت: قبل از انقلاب فقط یک نیروگاه دیزلی و 3 ترانس برق در شهرستان وجود داشته در حالی که امروز و در 40 سالگی انقلاب 4 ایستگاه برق و تعداد ترانس های برق قریب هزار و 100 ترانس رسیده است.

نوروزی اضافه نمود: در حالی که قبل انقلاب هیچ نقطه ای از شهرستان گاز نداشته است امروز تمام شهرها بصورت 100 درصد و 98 روستاها از نعمت گاز برخورداراند.

فرماندار کنگان گفت: آب روستایی قبل انقلاب دو و نیم کیلومتر بود در حالی که امروز و به برکت انقلاب به 180 کیلومتر رسیده است.

وی اعلام کرد: تعداد مدارس از 10 مدرسه قبل انقلاب به 88 مدرسه و تعداد نیروی انسانی از 86 نفر به هزار و 400 نفر رسیده است.

نوروزی با تبیین موفقیت های ورزش شهرستان به وضعیت راه های مواصلاتی اشاره و عنوان داشت: در حالی که وضعیت راه های مواصلاتی قبل انقلاب وضعیت نامطلوب و بدی داشته اکنون میزان راه های مواصلاتی در شهرستان افزون بر 150 کیلومتر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 173

به "47 پروژه در شهرستان کنگان افتتاح و یا کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "47 پروژه در شهرستان کنگان افتتاح و یا کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید