200 اثر به پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج ارسال شد

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، در ادامه ارسال اثر به این جشنواره، داستانهایی از آلمان، کانادا، افغانستان و امارات متحده عربی در دوسالانه داستان کوتاه نارنج نهاده شد.

200 اثر به پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج ارسال شد

مدیر اجرایی این دوسالانه در این باره به خبرنگاران، با اشاره به دریافت 200 اثر تاکنون، گفت: داستانهایی از کشورهای کانادا، آلمان، افغانستان و امارات متحده عربی تا کنون دریافت شده است و انتظار می رود استقبال بسیار خوبی همچون سالهای گذشته از این دوسالانه صورت بگیرد.

محمد بادپر از انتشار اسامی 100 داستان اول دریافت شده در پایگاه فرهنگی نارنج اطلاع داد و گفت: اسامی 100 داستان دوم نیز طی چند روز آینده منتشر خواهد شد.

وی بیان نمود: با توجه به سوابق ارسال آثار به جایزه های ادبی از همه نویسندگانی که مایل به شرکت در دوسالانه نارنج هستند درخواست کرد ارسال آثار خود را به روزهای آخر موکول ننمایند و حتما داستان ها و مشخصات کامل خود را در فایل ورد و به صورت جداگانه ارسال نمایند.

پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج به وسیله انجمن اهل قلم شهرستان جهرم و با همیاری و همکاری؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم، شهرداری جهرم، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، شورای اسلامی شهر جهرم، نهاد کتابخانه های عمومی فارس، دوهفته نامه بعد پنجم طنز و کارگاه داستان باران برگزار می گردد.

فراخوان پنجمین دوسالانه دوستان کوتاه نارنج ابتدای مردادماه منتشر شده و نویسندگان تا خاتمه شهریور ماه می توانند داستان های خود را به وسیله نشانی [email protected] و یا از قسمت ارسال اثر پایگاه فرهنگی نارنج به نشانی www.naranj.org ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 474

به "200 اثر به پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 اثر به پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید