162 میلیون تومان، کل فروش رژیم طلایی، مخاطبان فیلم مسافرت اند

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران : پخش کننده فیلم سینمایی رژیم طلایی گفت: رژیم طلایی تا شب گذشته 120 میلیون در تهران و 42 میلیون در شهرستان ها فروش داشته است.عیلخانی مسافرت خانواده ها را دلیل اصلی فروش اندک فیلم می داند

162 میلیون تومان، کل فروش رژیم طلایی، مخاطبان فیلم مسافرت اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

عبدالله علیخانی، پخش کننده فیلم سینمایی رژیم طلایی در مصاحبه با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران در مورد میزان فروش این فیلم تا شب گذشته گفت: این فیلم سینمایی در تهران 120 و در شهرستان 42 و تا شب گذشته نیز جمعا 162 میلیون فروش داشته است.

وی در مورد علت فروش کم این فیلم سینمایی گفت: این فیلم سینمایی صرفا یک فیلم کمدی خانوادگی است، خانواده ها نیز در این ایام به مسافرت رفته اند و تهران خلوت است.

علیخانی در پایان با ابراز امیدواری برای فروش بالاتر و بیشتر پس از تعطیلات نوروزی گفت: فکر می کنم فروش رژیم طلایی پس از ایام تعطیلات نوروزی 40 درصد افزایش پیدا کند. در هر صورت باید قبول کرد که این فیلم از تبلیغات مناسبی برخوردار نبوده است و خود شرکت داشتن در جشنواره فیلم فجر تبلیغ خوبی برای یک فیلم سینمایی است و این فیلم در فجر 31 شرکت نداشت و از این تبلیغ برخوردار نبود.

فیلم سینمایی رژیم طلایی مضمونی طنز در فضای اجتماعی دارد به موضوع مهریه های سنگین و غیرمعقول می پردازد. این فیلم داستان زن و شوهری را روایت می نماید که به اندازه وزن زن و مرد مهریه در نظر گرفته شده است. مهدی هاشمی، مریلا زارعی و امین حیایی بازیگران رژیم طلایی هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 710

به "162 میلیون تومان، کل فروش رژیم طلایی، مخاطبان فیلم مسافرت اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "162 میلیون تومان، کل فروش رژیم طلایی، مخاطبان فیلم مسافرت اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید