12 شهر ایتالیا قرنطینه شدند اما فوتبال ادامه دارد!

به گزارش مجله پیامک، با وجود اینکه دولت ایتالیا یازده شهر و استان لمباردیا را به حالت قرنطینه درآورد اما مسابقات سری آ ایتالیا برگزار خواهند شد.

12 شهر ایتالیا قرنطینه شدند اما فوتبال ادامه دارد!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، شرایط ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا هر روز بدتر می گردد و به همین خاطر دولت این کشور شنبه شب تصمیماتی گرفت که در تاریخش هرگز دیده نشده بود. بر این اساس لمباردیا و بعضی از مناطق استان های ونتو، امیلیا رومانیا، پیامونته به همراه شهرهای مودنا، پارما، پیاچنزا، رجو امیلیا، ریمینی، پسارو و اوربینو، ونیز، پادووا، ترویسو، آستی و الساندریا قرنطینه شدند. کسی نه نمی تواند از این شهرها خارج و نه وارد گردد.

این تصمیم موجب برگزار نشدن رقابت های سری آ نخواهد شد. دیدارها بر اساس برنامه بدون تماشاگر خواهد بود. دولت ایتالیا در این رابطه اعلام نمود: مسابقات ورزشی و تمرینات پشت درهای بسته برگزار می شوند. همه باشگاه ها موظف هستند کنترل های لازم را داشته باشند تا ریسک ابتلا به کووید 19 در میان ورزشکاران، مربیان، مدیران و تدارکات وجود نداشته باشد.

ایتالیا در شرایط هشدار واقع شده است (بیش از 5 هزار مبتلا و مرگ 233 تن) اما فوتبال متوقف نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 834

به "12 شهر ایتالیا قرنطینه شدند اما فوتبال ادامه دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 شهر ایتالیا قرنطینه شدند اما فوتبال ادامه دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید