گل کریم انصاری فرد در شروع 2020

به گزارش مجله پیامک، ستاره ایرانی السیلیه در جریان شکست تیمش برابر الخور پیروز به گلزنی شد.

گل کریم انصاری فرد در شروع 2020

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب مسابقات نیم فصل دوم و هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه که مثل همه بازی های این فصل کریم انصاری فرد را به عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت 16:40 امروز مهمان تیم رده یازدهمی الخور بود.

الخور در دقیقه 18 یک موقعیت روی توپ ارسالی از جناح راست زمین تدارک دید که توپ در یک رفت و برگشت به کریم انصاری فرد رسید تا او با شوت پای چپ دروازه الخور را باز کند.

اما در ادامه یاران انصاری فرد نتوانستند از این گل محافظت کنند و دو بار دروازه خود را باز شده دیدند تا در نهایت با نتیجه 2 بر یک در زمین الخور مغلوب شوند، 17 امتیازی و در جایگاه ششم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند و همچنین فرصت صعود به رده چهارم جدول را از دست بدهند.

کریم انصاری فرد که حضور 82 دقیقه ای در ترکیب السیلیه مقابل الخور داشت، توانست در این بازی ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند و همانند رامین رضاییان در رده پنجم جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

انصاری فرد در حالی در چهارمین روز سال 2020 توانست گلزنی کند که طی سه روز اخیر دو لژیونر ایرانی دیگر، علیرضا جهانبخش برای برایتون و مرتضی پورعلی گنجی برای العربی نیز توانسته بودند این کار را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 727

به "گل کریم انصاری فرد در شروع 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل کریم انصاری فرد در شروع 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید