گربه های خانگی صاحبشان را خوردند

به گزارش مجله پیامک، تهران (پانا) - پلیس اسپانیا جسد نیمه خورده شده یک پیرزن اهل این کشور را در آپارتمان محل اقامتش پیدا کرد. جسد پیرزن که گفته می گردد پس از مرگش بخشی از آن توسط گربه های خانگی او خورده شده بود در شمال شهر مادرید اسپانیا پیدا شد. هویت این زن کلارا اینِس توبون اعلام شده است.

گربه های خانگی صاحبشان را خوردند

به گزارش خبرنگاران، بنا به گفته همسایگان این زن 79 ساله کلمبیایی، او احتملا بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد. یکی از همسایگان پس از استشمام بوی تعفن از داخل آپارتمان این زن و هجوم مگس ها با پلیس تماس گرفت. پلیس دوشنبه شب با یاری آتشنشانی محلی و ورود به وسیله یکی از پنجره ها جسد تجزیه شده کلارا را در داخل یکی از اتاق های خانه اش پیدا کرد.بنا به گفته پلیس بخش بالاتنه این زن توسط گربه های خانگی که پس از مرگش گرسنه مانده بودند خورده شده بود. این دو گربه توسط پلیس به مرکز نجات حیوانات منتقل شدند.

بنا به گزارش پلیس این پیرزن از سال 1996 در این آپارتمان به تنهایی زندگی می کرد. تمام اقوام این زن در کلمبیا ساکن بودند.

لازم به ذکر است؛ این نخستین بار نیست که وقوع چنین اتفاق وحشتناکی در اسپانیا خبرساز می گردد. در سپتامبر سال 2019 نیز یک سگ با خوردن بخشی از جسد صاحب مبتلا به سرطان خود که در آپارتمانش در شهر مادرید درگذشته بود توانسته بود به مدت 1 ماه زنده بماند. پزشکان در آن موقع اعلام نموده بودند که از مرگ این مرد 56 ساله که هویتش ماتیاس اعلام شده بود یک ماه می گذرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1689

به "گربه های خانگی صاحبشان را خوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گربه های خانگی صاحبشان را خوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید