کنفرانس آنلاین توسعه دهنده گوگل هم به علت کرونا لغو شد

به گزارش مجله پیامک، شرکت گوگل طی هفته های اخیر اعلام نموده بود که به علت شیوع کرونا، کنفرانس توسعه دهنده خود را لغو می نماید اما این لغو صرفا مربوط به کنفرانس فیزیکی بود. شرکت گوگل سپس در بیانیه ای گفت کنفرانس در تاریخ قبلی ولی به شکل آنلاین برگزار می گردد. اکنون در جدیدترین بیانیه گوگل اعلام شده است از کنفرانس انلاین نیز خبری نخواهد بود.

کنفرانس آنلاین توسعه دهنده گوگل هم به علت کرونا لغو شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت گفت گوگل کنفرانس I / O که کنفرانس توسعه دهنده سالانه این شرکت است را به دلیل نگرانی های ناشی از شیوع کرونا لغو می نماید.

به نظر می رسد گوگل تصمیم گرفته است به طور کلی از برگزاری این رویداد در امسال خودداری کند. شرکت گوگل معمولا در کنفرانس توسعه دهنده خود اعلان های اصلی درباره گوگل و اندروید و توسعه محصولات را منتشر می کرد. مدتی پیش گوگل وعده داده بود کنفرانس مجازی برگزار می نماید اما به نظر می رسد پس از آن که فرماندار کالیفرنیا رسما قرنطینه خانگی برای همه اهالی ایالت را الزامی خواند، گوگل نیز در تصمیم خود تجدید نظر کرد.

شرکت گوگل در توییتی تاکید نمود: با توجه به نگرانی ها درباره سلامتی و ایمنی توسعه دهندگان ، کارمندان و جوامع محلی و مطابق با الزامات قرنطینه خانگی که توسط دولت محلی مطرح شده است، متأسفانه امسال هیچ رویدادی در مورد I / O برگزار نمی کنیم.

گوگل همچنین اعلام نموده است که به روزرسانی های موجود در اندروید را به وسیله وبلاگ های توسعه دهنده و انجمن های وابسته به اشتراک می گذارد. این لغو در حالی صورت می گیرد که سایر شرکتهای عظیم فناوری در کوشش هستند تا رویدادها را آنلاین برگزار نمایند و محصولات خود را از راه دور رونمایی نمایند. فیس بوک و اپل نیز کنفرانس های توسعه دهنده خود را لغو کردند و کنفرانس های عظیمی مانند کنگره جهانی موبایل نیز لغو شده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 878

به "کنفرانس آنلاین توسعه دهنده گوگل هم به علت کرونا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس آنلاین توسعه دهنده گوگل هم به علت کرونا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید