تور ارزان استرالیا: کارهایی که در سفر به استرالیا می توانید انجام دهید

به گزارش مجله پیامک، استرالیا، کشوری سرسبز و زیبا که یکی از مقاصد گردشگری محبوب در میان گردشگران است، می تواند خاطرات فراموش نشدنی ای را برای شما رقم بزند. برای داشتن سفری هرچه بهتر به استرالیا، امروز در مجله گردشگری دورونزدیک لیستی از کارهایی که می توانید در سفر به استرالیا انجام دهید را برای تان فراهم نموده ایم. با ما همراه باشید.

تور ارزان استرالیا: کارهایی که در سفر به استرالیا می توانید انجام دهید

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

جاذبه های گردشگری استرالیا

ساحل باندی

بازدید از ساحل باندی یکی از فعالیت هایی است که می توانید در برنامه خود در سفر به استرالیا قرار دهید. این ساحل زیبا و البته شلوغ مکان مورد علاقه مردم استرالیا و گردشگران است. موج های اقیانوس، موج سواران ماجراجو را به این محل می کشانند و با بازدید از این ساحل می توانید شاهد موج سواری زیبای این افراد باشید. ساحل باندی مناسب افرادی از هر سن و سال است که عاشق سواحل زیبا هستند و با خانواده خود نیز سفر می نمایند. در این ساحل استخری برای بچه ها وجود دارد. به علاوه، این ساحل برای قدم زدن و دوچرخه سواری نیز مکان مناسبی است. از دیگر ویژگی های ساحل باندی وجود میزهای پیک نیک و باربیکیو است و شما می توانید ناهارتان را با خود به همراه بیاورید. رستوران های ساحلی هم در این مکان باز هستند که می توانید از وجود آنها هم بهره ببرید.

کوه های آبی

در سفر به استرالیا از پارک ملی کوه های آبی که در غرب سیدنی واقع شده است دیدن کنید. نام این پارک به دلیل رنگ آبی زیبای درخت ها اکالیپتوس که تپه های این پارک را پوشانده اند، نام کوه های آبی را بر روی این پاک گذاشته اند. این مکان برای قدم زدن بسیار زیبا و ایده آل است. مسیرهای پیاده روی زیادی در این پارک وجود دارد که می توانید در آنها از چشم انداز ها فو ق العاده ای لذت ببرید. خرید بلیط هواپیما تهران سیدنی

صخره آیرس

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری استرالیا که باید از آن دیدن کنید، صخره آیرس است که به نام اولورو نیز شناخته می گردد. این صخره بزرگ در قلب بخش شمالی پارک ملی اولورا کاتا جوتا واقع شده است. این منطقه دورافتاده به دلیل دارا بودن خاک و صخره های قرمز رنگ، منطقه سرخ نیز نامیده می گردد. چشم انداز صخره آیرس از داخل بالن بسیار دیدنی است.

پارک ملی کاکادو

یکی دیگر از پارک های ملی استرالیا که از جاذبه های گردشگری استرالیا نیز محسوب و دیدن آن به گردشگران توصیه می گردد، پارک ملی کاکادو است. این پارک بزرگ دارای بخش های مختلفی از جمله آبشار، مجسمه های شنی، تالاب ها، رودخانه ها و … است. نقاش های بومی و ماقبل تاریخ هنوز در بعضی نقاط این پارک دیده می شوند. پیاده روی، کوه نوردی، ماهیگیری، قایق سواری، شنا و دیدن کردن پرندگان زیبای این پارک، ازجمله فعالیت هایی است که می توانید در این پارک ملی تجربه کنید. خرید بلیط هواپیما تهران ملبورن

بازار کوئین ویکتوریا

بازار کوئین ویکتوریا در ملبورن، یک بازار سر باز است و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استرالیا نیز بشمار می آید. از ماهی ها و سبزیجات تازه گرفته تا لباس و میوه، همه چیز در این بازار یافت می گردد که همه آنها از مزرعه های محلی به این بازار می آیند. پن کیک های هلندی را از دست ندهید زیرا بسیار خوشمزه هستند. افراد زیادی از مردم ملبورن یونانی هستند؛ بنابراین غذاهای یونانی متنوع و خوشمزه ای در بازار کوئین ویکتوریا پیدا می گردد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

پل بندرگاه سیدنی

در سفر به استرالیا زمانی که در سیدنی اقامت داشتید، حتما از پل بندگاه سیدنی که یکی از جاذبه های گردشگری استرالیا و معروف سیدنی است دیدن کنید. شما هم چنین می توانید در برنامه های تفریحی قدم زدن روی پل شرکت کنید. کمپانی BridgeClimb Sydney این امکان را به شما می دهد که با تجهیزات لازم بر بالای پل قدم بزنید. چشم انداز بالای پل بسیار زیبا و شگفت انگیز است و قطعا تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. حتی اگر از ارتفاع می ترسید، این کار ارزشش را دارد. سیدنی یکی از شهرهای محبوب دنیا است پس نهایت استفاده را از حضور خود در آنجا ببرید. سیدنی دارای رستوران ها، موزه ها و گالری های هنری زیادی است. شب های این شهر بسیار زیبا است و تفریح های زیادی در آن وجود دارد. سیستم حمل و نقل سیدنی خطوط قایق هم دارد پس وقت را هدر ندهید و شهر را از زاویه ای متفاوت تر ببینید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1863

به "تور ارزان استرالیا: کارهایی که در سفر به استرالیا می توانید انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: کارهایی که در سفر به استرالیا می توانید انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید