پیش بینی اعتبار 114 میلیارد تومانی برای توسعه درح شهرستان سربیشه

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: براساس سند توسعه درح سربیشه طی پنج سال 114 میلیارد تومان از منابع کمیته امداد و 137 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای توسعه پیش بینی شده است.

پیش بینی اعتبار 114 میلیارد تومانی برای توسعه درح شهرستان سربیشه

رضا سلم آبادی، امروز شنبه 24 خرداد در آیین انعقاد تفاهم نامه بین جهاد کشاورزی و کمیته امداد پیرامون سند توسعه بخش درح شهرستان سربیشه اظهار کرد: 34 درصد از اقتصاد استان وابسته به کشاورزی است.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه 60 درصد خدمات کمیته امداد خراسان جنوبی در مناطق روستایی است، اضافه کرد: 80 درصد خدمات امداد با جامعه هدف کشاورزی و دامداری ارتباط دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان نمود: از پنج هزار مسکن ساخته شده برای محرومان توسط کمیته امداد خراسان جنوبی 4300 مسکن در مناطق روستایی و وابسته به جامعه دامداری و کشاورزی ساخته شده است.

سلم آبادی ادامه داد: با توجه به تفاهم اجرا شده در همایش روز ملی روستا و عشایر در سال گذشته کمیته امداد، دستگاه مشخص برای محرومیت زدایی از درح مشخص شده است.

وی اظهار کرد: براساس انعقاد قرارداد با دستگاه های اجرایی برای امسال در راستای پروژه های توسعه درح 22 میلیارد تومان سهم کمیته امداد و 22 میلیارد تومان نیز سهم دستگاه های اجرایی است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان نمود: امسال 23 پروژه را برای درح تعریف کردیم که از این تعداد دو پروژه مربوطه به حوزه کشاورزی است.

سلم آبادی توضیح داد: دو پروژه استخر ذخیره آب و احیای قنات در تفاهم با جهاد کشاورزی برای درح مشخص شده است که سهم دستگاه مشخص (کمیته امداد) 50 درصد و سهم جهاد کشاورزی از اجرای این پروژه ها نیز 50 درصد است که اجرای آن تاثیر بسزایی در اشتغالزایی و حفط امنیت مرزها خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1069

به "پیش بینی اعتبار 114 میلیارد تومانی برای توسعه درح شهرستان سربیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی اعتبار 114 میلیارد تومانی برای توسعه درح شهرستان سربیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید