پیرلو: یوونتوس باید بازی با بارسلونا را فراموش کند

به گزارش مجله پیامک، آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است این تیم باید پیروزی مقابل بارسلونا را به فراموشی بسپارد و به بازی های بعدی فکر کند.

پیرلو: یوونتوس باید بازی با بارسلونا را فراموش کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوونتوس هفته گذشته در آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد با سه گل بارسلونا را در نوکمپ شکست دهد تا به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی مسابقات شده باشد.

شاگردان آندره پیرلو فردا در چهارچوب رقابتهای سری آ به مصاف جنوا خواهند رفت و سرمربی ایتالیایی معتقد است که آنها باید پیروزی برابر بارسلونا را فراموش کنند. پیرلو در این باره گفت: اگر هنوز هم دیدار مقابل بارسلونا را در ذهن خود داریم، باید آن را تغییر دهیم. شرایط جدیدی را ایجاد کنیم و با اوضاع هماهنگ شویم.

ما نمی توانیم در پیروزی مقابل بارسا متوقف شویم و باید عملکرد بهتری نسبت به چهار بازی قبلی خود در سری آ داشته باشیم. من می خواهم همان انگیزه و عزم پایدار را ببینم چرا که در غیر این صورت با یک غافلگیری بد روبرو خواهیم شد.

پیرلو درباره دیدار برابر جنوا: این یک دیدار بسیار سخت خواهد بود چرا که آنها در حمله و ضد حمله بسیار خوب هستند. آنها از بازیکنان فیزیکی و غالباً سریع برخوردار هستند و ما باید بسیار متمرکز عمل کنیم. من همیشه بازی در این ورزشگاه را دوست داشته ام چراکه سبک آن مانند ورزشگاه های انگلیسی است. همچنین پیش از این در اینجا پیروز به گلزنی شده ام.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1405

به "پیرلو: یوونتوس باید بازی با بارسلونا را فراموش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: یوونتوس باید بازی با بارسلونا را فراموش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید