گزینه خارجی پرسپولیس در رادار بارسلونا نهاده شد!

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران: پرسپولیس این روز ها در پی خریدن مهاجم خارجی است. البته این موضوعی است که یحیی گل محمدی درخواستش را داده و هنوز معین نیست عملی گردد یا خیر. اگرچه از استنلی کی روش، بازیکن فصل پیش سپاهان به اسم خرید خارجی پرسپولیس یاد می گردد، ولی از روز گذشته گزینه های بیشتری هم در لیست قرار گرفته اند.

گزینه خارجی پرسپولیس در رادار بارسلونا نهاده شد!

به گزارش خبرنگاران، یکی از گزینه های عجیبی از او به اسم مهاجم نو پرسپولیس نام برده می شد ماریو مانژوکیچ، مهاجم سابق بایرن مونیخ، یوونتوس و میلان ایتالیا است. ماریو که سابقه حضور در باشگاه الدحیل را هم در کارنامه دارد این روز ها در 35 سالگی باشگاهی ندارد و به اسم بازیکن آزاد می تواند تیم بعدی اش را انتخاب کند.

همزمان، اما خبری که سایت ترانسفرمارکت منتشر کرد و ماریو را به بازیکن بعدی پرسپولیس توصیف کرد، موج خبری نوی به راه انداخت که او با پرسپولیسی ها به توافق رسیده است. این شایعه در شرایطی دست به دست می چرخد که حالا رسانه های کروات از بارسلونا به اسم مقصد احتمالی مانژوکیچ نام می برند! مارتین برایت ویت یکی از گزینه های وستهام است و اگر از بارسلونا جدا گردد، سرمربی بارسلونا روی مانژوکیچ به اسم گزینه ای موقتی نظر مثبت دارد.

اگرچه شایعه حضور او در پرسپولیس روز گذشته مخاطبان زیادی داشته، ولی به نظر می رسد ماریو در 35 سالگی هنوز مشتریان خاص خودش در اروپا را داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1781

به "گزینه خارجی پرسپولیس در رادار بارسلونا نهاده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه خارجی پرسپولیس در رادار بارسلونا نهاده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید