ناگلسمان: بارسلونا بدون مسی خیلی متفاوت بازی می کند، انگیزه بالایی داریم

به گزارش مجله پیامک، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید تیمش برای تقابل با بارسلونا انگیزه بالایی دارد.

ناگلسمان: بارسلونا بدون مسی خیلی متفاوت بازی می کند، انگیزه بالایی داریم

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلسمان که شاگردانش فردا شب (سه شنبه) در نخستین گام در رقابت های فصل نو لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه بارسلونا به میدان بروند، درباره اینکه فردا کدام تیم بخت اول پیروزی است، گفت: این چیزی است که همیشه موضوع اصلی رسانه هاست. فردا دو تیم در سطح جهانی با هم روبه رو می شوند. بخت اول پیروزی در این بازی را از یک سو فرم و شکلی که تیم ها در بازی فردا دارند مشخص می کند و در سوی دیگر انگیزه ای که تیم ها دارند که ما انگیزه بالایی برای این بازی داریم.

وی اضافه کرد: جاه طلبی بایرن مونیخ این است که در جمع سه باشگاه برتر اروپا باشد، به همین دلیل می خواهیم تا جای ممکن این فصل در لیگ قهرمانان اروپا پیروز باشیم. گنابری با ما به بارسلونا سفر خواهد کرد. تولیسو اما در این سفر کنارمان نخواهد بود. کینگسلی کومان هم با ما خواهد بود، اما هنوز گزینه بازی در ترکیب اصلی نیست. در مورد لواندوفسکی هم اوضاع خیلی خوب به نظر می رسد.

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ شرح داد: بارسلونا حتی بدون لیونل مسی، بازیکنانی دارد که می توانند نقشی خیلی مهم ایفا کنند از جمله فرنکی دیونگ و پِدری. با این حال ما خودمان را برای همه چیز آماده کرده ایم. من فکر نمی کنم بارسا بدون مسی تیم آنقدر بدی باشد. ما اما از این بازی سه امتیاز می خواهیم. همه بازیکنان ما دوباره در پی قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند. این یک سفر ارزشمند برای ماست که امیدواریم نتیجه خوبی هم برای مان به همراه داشته باشد.

ناگلسمان در خاتمه گفت: بارسلونا بدون مسی خیلی متفاوت بازی می کند. او همیشه در کانون حرکات بارسا بود، اما حالا وظایف در این تیم تقسیم شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1795

به "ناگلسمان: بارسلونا بدون مسی خیلی متفاوت بازی می کند، انگیزه بالایی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: بارسلونا بدون مسی خیلی متفاوت بازی می کند، انگیزه بالایی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید