پورموسوی: وقتی فولادی ها با گزینه های دیگر به نتیجه نرسیدند سراغ قطبی رفتند، دیدم کسی کنار استقلال خوزستان نیست گفتم نمی آیم

به گزارش مجله پیامک، سیداکبر پورموسوی، سرمربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد مسئولان این باشگاه به دلیل عدم توافق با گزینه های مدنظرشان با افشین قطبی قرارداد بسته اند.

پورموسوی: وقتی فولادی ها با گزینه های دیگر به نتیجه نرسیدند سراغ قطبی رفتند، دیدم کسی کنار استقلال خوزستان نیست گفتم نمی آیم

سیداکبر پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه چرا از راهنمایی استقلال خوزستان انصراف داد، گفت: من با نماینده هیئت مدیره باشگاه توافق کردم، اما شب قبل از بازی اتفاقاتی افتاد که در نهایت از قبول راهنمایی این تیم منصرف شدم. یکی از طرفداران با ایمان مبعلی درگیر شد و من دیدم که واقعاً هیچ کس کنار تیم نیست. این شرایط واقعاً بد بود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه اضافه نمود: با آن وضعیتی که ایجاد شد تصمیم خودم را عوض کردم. در ضمن یکی از بازیکنان هم به من پیام داد که اگر مبعلی همراه تیم نباشد بازی نمی نمایند و اگر هم مبعلی برگردد، شرط و شروطی دارند که باید حرف های شان را بزنند. من هم با این شرایط گفتم که دیگر نمی آیم.

وی همچنین در مورد انتخاب افشین قطبی به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان تأکید کرد: مسئولان فولاد قبل از قطبی با چند گزینه داخلی و خارجی در تهران و اهواز مذاکره کردند و وقتی به نتیجه ای نرسیدند سراغ این مربی رفتند. در واقع بحث آمدن افشین قطبی در یک هفته اخیر مطرح شد و امیدوارم که فولاد با این مربی موفق باشد. البته قطبی به تنهایی نمی تواند موفق باشد و همه باید به او یاری نمایند.

پورموسوی در واکنش به اینکه باشگاه فولاد خوزستان هنوز با وی تسویه حساب نکرده است، توضیح داد: من با مسئولان باشگاه حرف زدم و حتی با هم توافق کردیم که پولم را بدهند، ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است و بابت این موضوع ناراحت هستم. اگر من یک مربی خارجی بودم قطعاً پولم را می دادند و مسئله ای نداشتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 129

به "پورموسوی: وقتی فولادی ها با گزینه های دیگر به نتیجه نرسیدند سراغ قطبی رفتند، دیدم کسی کنار استقلال خوزستان نیست گفتم نمی آیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: وقتی فولادی ها با گزینه های دیگر به نتیجه نرسیدند سراغ قطبی رفتند، دیدم کسی کنار استقلال خوزستان نیست گفتم نمی آیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید