شفر: ما استقلال ایرانیم

به گزارش مجله پیامک، بعد از بازی استقلال و سپیدرود و در حالی که استقلالی ها با نتیجه پرگل حریف را شکست دادند، سرمربی این تیم در رفتار با رسانه تصویری دچار دوگانگی شد.

شفر: ما استقلال ایرانیم

به گزارش خبرنگاران ، بعد از بازی استقلال و سپیدرود در حالی که استقلال تیم میزبان را با نتیجه پرگل شکست داده بود، گزارشگر بازی به سراغ شفر رفت و توانست با این سرمربی استقلال مصاحبه تلویزیونی بگیرد.

شفر در این مصاحبه در خصوص بازی با سپید رود اینطور گفت:بابت نتیجه بسیار خوشحالم. حدود 70 دقیقه ما خیلی خیلی خوب بازی کردیم. ما در روند بسیار خوبی هستیم تا به سطح بالای خودمان بازگردیم. باید یک قدردانی از آقای بیژن طاهری داشته باشم که همیشه به صورت جداگانه با فرشید باقری تمرین می نماید. او در بازی قبلی گل زد و در این بازی هم دو بار گل زد. هدفی که ما در تیم مان داریم این است که بازیکنان مان هر روز و هر روز بیشتر پیشرفت نمایند.

شفر با تشکر از طرفداران استقلال در ادامه گفت: باید تشکری از طرفدارانی داشته باشم که از ما حمایت کردند و مردمی که با ما رفتار خوبی داشتند و احترام گذاشتند. از طرفداران مان هم که به عنوان یار دوازدهم از ما حمایت کردند؛ ممنون هستم و به نظرم ما بهترین طرفداران آسیا را داریم. نه فقط بابت برد، بلکه بابت گل هایی هم که زدیم بسیار خوشحالم، چون گل های یک ضرب و دو ضرب زدیم و این چیزی است که من دوست دارم. شفر با اشاره به دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل پدیده نیز اینطور گفت: ما ا با اتوبوس به تهران بازمی گردیم و باید ریکاوری کنیم. چند جابه جایی هم در تیم مان داشتیم و روح الله باقری را از زمین بیرون آوردیم تا تیم مان آمادگی لازم را داشته باشد. ما چند روز دیگر بازی بسیار سختی پیش رو داریم و باید خودمان را برای آن مسابقه آماده کنیم. باید تعریف و تشکری هم از داور مسابقه و دستیارانش داشته باشم. شاید به خاطر بارندگی شرایط سخت بود، اما آنها قصاوت خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم استقلال همچنین درباره بازی هافبک دفاعی اش اینطور گفت: می خواهم از علی کریمی که هر بازی بهتر و بهتر می گردد، تشکر می کنم. می دانم که کار او بسیار سخت است، اما با این حال امروز هم بازی خوبی انجام داد.

البته نکته قابل توجه در مورد مصاحبه شفر و رویکرد استقلالی ها این بود که بعد از این مصاحبه تلویزیونی استقلالی ها در اقدامی عجیب نشست خبری را تحریم کردند که این تناقض در رفتار انها باعث تعجب مخاطبان شد. محمدحسین زرندی، مدیررسانه ای استقلال در ابتدای نشست خبری وینفرید شفر بیان کرد که باشگاه استقلال اطلاعیه داده است که به دلیل قرار نگرفتن نام ایران در کنار استقلال در یکی از بخش های خبری تا زمانی که صداوسیما عذرخواهی رسمی نکند، در کنفرانس های قبل و بعد از بازی با شبکه های تلویزیونی صحبت نخواهند کرد. او همچنین تأکید کرد، اگر قرار باشد دوربین ها در سالن باشند، نشست خبری را ترک خواهند کرد! به همین خاطر گزارشگران و خبرنگاران شبکه های تلویزیونی محل برگزاری نشست خبری دیدار سپیدرود رشت - استقلال را ترک کردند. شفر نیز در این رابطه گفت: بسیار خوشحالم که سرمربی استقلال ایران هستم. اینجا فقط باشگاه نیست، یکی از بهترین باشگاه های ایران است. شاید برخی ها نخواهند به موفقیت برسیم، اما خوشحالیم که میلیون ها طرفدار، استقلال ایران را دوست دارند. ما به هدف مان برگشتیم و بسیار خوشحالم که آرم استقلال روی سینه من واقع شده است و خوشحالم سرمربی استقلال هستم.

10-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 131

به "شفر: ما استقلال ایرانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: ما استقلال ایرانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید