پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو 20 روز فرصت دارد

به گزارش مجله پیامک، سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: حتای اگر دادگاه CAS لوایح پرسپولیس را دریافت نکرده باشد حدود 20 روز برای پرداخت مطالبات برانکو فرصت داریم.

پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو 20 روز فرصت دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا اشرف درباره آخرین شرایط پرونده برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس و نپذیرفتن پیشنهادات این باشگاه از سوی وکیل سرمربی اسبق سرخ پوشان برای قسط بندی پرداخت طلب برانکو، عنوان نمود: این صحبت ها کاملا درست است اما من سعی می کنم صادقانه صحبت کنم. تا روزی که در سمت مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هستم وظیفه دارم با طرفداران پرسپولیس صادق باشم. برانکو برای پرسپولیس افتخارات زیادی کسب نموده و حقش نبود با وی چنین برخوردی گردد.

وی اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس هم دنبال توافق و مصالحه با برانکو است. پیشنهاداتی هم برای وکیل وی فرستادیم اما چند روز پیش دو سایت در خبری اشتباه مدعی شدند پرسپولیس از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده در صورتی که اینگونه نیست و پرسپولیس تمام مدارک و لوایح لازم را به دادگاه CAS فرستاده است.

سرپرست روابط عمومی پرسپولیس درباره اینکه آیا واقعا این باشگاه محروم نشده است، شرح داد: همزمان با انتشار خبر محرومیت پرسپولیس اعلام شد استقلال هم سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده که من اطلاعی از این موضوع ندارم. با رسانه ای که چنین خبری منتشر کرد صحبت کردم و گفتم منبع خبری ات چیست که این رسانه پاسخ داد وکیل برانکو منبع خبر بوده است. من هم گفتم شاید وکیل برانکو خبر نداشته لایحه مربوط به این پرونده را به دادگاه CAS ارسال نموده ایم. چند روزی هم طول می کشد این دادگاه تمام مدارک و لوایح را تایید کند.

اشرف ادامه داد: حتی اگر این موضوع را هم در نظر بگیریم که دادگاه CAS لوایح پرسپولیس را دریافت ننموده حدود 20 روز دیگر به صورت قانونی طبق حکمی که فیفا ارسال نموده برای پرداخت مطالبات برانکو فرصت داریم.

وی درباره هدف باشگاه پرسپولیس درباره پرونده برانکو و اینکه آیا قرار است پول وی پرداخت گردد و یا پرسپولیسی ها دنبال محکومیت سرپرست اسبق خود هستند، گفت: طبق نگرانی هایی که طرفداران عزیزمان دارند برای چندمین بار با رسول پناه این موضوع را در میان گذاشتم. وی بیان کرد با منابعی که در یک ماه آینده به پرسپولیس می رسد پول برانکو را پرداخت می کنیم، زیرا پرداخت طلب وی به گردن باشگاه است و نمی توانیم از آن فرار کنیم.

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه برای پرداخت مطالبات برانکو 20 روز فرصت دارد اما قرار است یک ماه دیگر منابع لازم برای پرداخت این طلب تأمین گردد و با این حساب احتمال محرومیت و پرداخت غرامت بالا می رود، گفت: پرونده برانکو نباید به اینجا می رسید تا طرفداران و پیشکسوتان اکنون نگران محرومیت باشند، اما وقتی وی از پرسپولیس شکایت کرد باشگاه هم نمی توانست دست روی دست بگذارد ما اعتقاد داریم برانکو حقش را می خواهد و این موضوع خیلی تعیین است.

اشرف ادامه داد: باشگاه به موازات پیگیری پرونده در فیفا جلساتی با برانکو در کرواسی برگزار کرد تا با وی توافق انجام گردد. در نهایت فعلاً برانکو پیشنهادات پرسپولیس را نپذیرفته اما طبق مطالبه ابتدایی وی باید یک میلیون و 700 هزار یورو به این مربی پرداخت می کردیم اما پس از ارائه لایحه دفاعی باشگاه این طلب به یک میلیون و 50 هزار یورو رسید به همین دلیل ارزش داشت که پرسپولیس از خودش دفاع کند.

وی شرح داد: طبق صحبتی که با رسول پناه داشتم ان شاءالله باشگاه مبلغ یک میلیون و 50هزار یورویی را پرداخت می نماید. تمام کوشش پرسپولیس هم همین است و امیدوارم این پرونده برای باشگاه دردساز نگردد. در فرصتی که برای پرداخت این پول داریم امیدوارم تمام منابع درآمدی به دست باشگاه برسد و خیال طرفداران راحت گردد.

وی درباره نشست هماهنگی ملاقات پرسپولیس و فولاد گفت: این جلسه هم مانند تمام نشست هایی بود که قبل بازی برگزار می گردد. تمهیداتی برای برگزاری ملاقات در نظر گرفته شد که امیدواریم بازی بدون مشکل برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1126

به "پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو 20 روز فرصت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو 20 روز فرصت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید