خاتمه ماجراجویی دمبله در بارسلونا؛ هر چه سریع تر بارسا را ترک کن!

به گزارش مجله پیامک، خبرگزاری خبرنگاران- وینگر 24 ساله فرانسوی به زودی از بارسلونا جدا می شود.

خاتمه ماجراجویی دمبله در بارسلونا؛ هر چه سریع تر بارسا را ترک کن!

به گزارش خبرنگاران، پس از جدایی نیمار از بارسلونا، این باشگاه امیدوار بود با سرمایه گذاری 140 میلیون یورویی اش روی عثمان دمبله، بتواند جای خالی ستاره برزیلی را پر کند اما هرگز این اتفاق نیفتاد. عثمان دمبله طی پنج سال حضورش در بارسلونا به واسطه مصدومیت های متعدد و طولانی و البته نمایش های بسیار ضعیف تر از حد انتظار، نتوانست هیچ سودی به بلوگرانا برساند و حالا در ازای مبلغی ناچیز قرار است این باشگاه را ترک کند.

در حالی که طی ماه های گذشته بارسلونا مدام در تلاش بود تا قرارداد رو به اتمام وینگر فرانسوی خود را تمدید کند و برای انجام معامله ای تازه با او مصمم بود، دمبله و مدیر برنامه اش، دست مزدی را از کاتالان ها طلب کردند که به هیچ وجه در حد توان این باشگاه نبود. بارسلونا چند روز پیش برای دمبله ضرب العجل معین کرد تا تصمیم نهایی اش درباره ماندن یا رفتن از این باشگاه را بگیرد. عثمان دمبله به بارسا پاسخی نداد و حالا مدیریت این باشگاه، تصمیم گرفته اوضاع را شفاف تر کند.

به نقل از موندو دپورتیوو، متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا در خصوص شرایط عثمان دمبله توضیحاتی ارائه کرد: ما متوجه شده ایم دمبله تصمیم گرفته در بارسلونا به فوتبالش ادامه ندهد و نمی خواهد بخشی از پروژه ما باشد. ما هم تصمیم مان را به اطلاع او رسانده ایم (عدم استفاده از بازیکن). ما بازیکنانی می خواهیم که به پیراهن باشگاه متعهد باشند و به او اطلاع داده ایم هر چه سریع تر بارسلونا را ترک کند. انتظار داریم این بازیکن تا 31 ژانویه فروحته شود.

قرارداد عثمان دمبله در تابستان 2022 با بارسلونا تمام می شود. این یعنی اگر بارسا نتواند در همین ژانویه او را به تیم دیگری بفروشد، در پایان فصل او را به صورت رایگان از دست خواهد داد.

ژاوی فهرست بازیکنان مدنظرش برای دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم کوپا دل ری را اعلام کرده و اثری از عثمان دمبله در این فهرست به چشم نمی خورد. قرارداد دمبله در پایان فصل جاری با بارسلونا به اتمام می رسد و با توجه به عدم تمدید قرارداد این بازیکن با بارسا، به نظر می رسد که این باشگاه تصمیم دارد به صورت جدی با او برخورد کند.

دمبله از زمان حضورش در نوکمپ بارها با مصدومیت های طولانی روبرو شده و نتوانست انتظاراتی که از او می رفت را برآورده کند. با این حال ژاوی علاقه زیادی به او داشت و از روز اول حضورش روی نیمکت نوکمپ خواهان تمدید قرارداد با او شده بود. اما این بازیکن فرانسوی پیشنهاد ارائه شده از سوی بارسا را نپذیرفت و درخواست دریافت دستمزدی هنگفت را بیان نمود که از توان بارسا خارج بود و حالا ظاهرا شرایط وارد مرحله بحرانی شده است.

آلِمانی با اشاره به نقش موسی سیسوکو، مدیربرنامه دمبله، در شرایط فعلی گفت: ما مذاکرات را در ماه جولای با مدیر برنامه او آغاز کردیم. در طول این شش یا هفت ماه بارها صحبت کردیم و بارسا پیشنهادهای مختلفی را ارائه کرد تا راهی برای توافق و ادامه کار با این بازیکن پیدا کند. تمامی این پیشنهادها از سوی مدیر برنامه او رد شده است.

این مدیر بارسا با قاطعیت ادامه داد: امروز 20 ژانویه است و 11 روز تا بسته شدن پنجره جابجایی زمان به جای مانده است. معین است که این بازیکن خواهان ادامه کار در بارسا نیست و تعهدی به پروژه آینده این باشگاه ندارد. به او و مدیربرنامه اش اطلاع داده شده که باید هرچه سریع تر جدا شوند چون ما بازیکنانی را می خواهیم که به ما متعهد باشند و بنابراین امیدوارم این انتقال قبل از 30 ژانویه عملی شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2058

به "خاتمه ماجراجویی دمبله در بارسلونا؛ هر چه سریع تر بارسا را ترک کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه ماجراجویی دمبله در بارسلونا؛ هر چه سریع تر بارسا را ترک کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید