پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک؛ دیدنی شگفت انگیز در بطن تایلند

به گزارش مجله پیامک، پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک یکی از بزرگترین و معروف ترین دیدنی های بانکوک بوده که در سراسر دنیا برای همگان شناخته شده است؛ پارکی زیبا که در آن گیاهان و درختان سایر کشورها وجود دارند. اگر در سفر به بانکوک خواستید در فضایی سرسبز استراحت کنید، این پارک انتخاب عالی برای شماست. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه شوید تا بدانید پارک و باغ گیاه شناسی رامای نهم بانکوک بانکوک Suan Luang Rama IX Park کجاست و پی با زیبایی هایش ببرید.

پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک؛ دیدنی شگفت انگیز در بطن تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

دیدنی طبیعی و جذاب

پارک رامای نهم در 1987 میلادی و برای تولد 60 سالگی پادشاه در بانکوک ساخته شد؛ پارکی بسیار زیبا و آرامش بخش که با صرف مقدار کمی پول میتوان از آن دیدن کرد. بهترین راه برای رفتن به پارک، این است که با استفاده از تاکسی و هزینه 150 بات، مسیری 15 کیلومتری را طی 15 دقیقه طی نموده تا به آنجا برسید. این پارک و باغ گیاه شناسی از ساعت 5 صبح تا 18 بوده و مناسب ترین وقت سفر به آن دسامبر هست، زیرا در این زمان، پارک میزبان جشنواره حراج سالانه گل خواهد بود.

زیبایی ها

این پارک بیشتر از 809,372 متر مربع مساحت داشته و زمان زیادی احتیاج دارید تا کلش را ببینید. در این مکان، ساختمانی قدیمی بعنوان گالری تجلیل زندگی پادشاه بوده که عکسها و اطلاعات زیادی از خاندان سلطنتی در آن وجود دارند. اطلاعات کمی به انگلیسی هستند، ولی باز هم دیدن آنها برای مسافران بسیار جالب است. در این پارک می توانید انواع گیاهان کشورهای مختلف را در قالب باغ ببینید. در این پارک میتوان در خصوص گیاهان تایلندی اطلاعات زیادی آموخت. در این پارک می توانید سرگرمی های دیگری هم داشته باشید؛ مثلا قایقهای پدالی، کلاسهای عمومی تای چی، کلاس ایروبیک یا می توانید با قطاری به مکانهای محبوب و جاهایی برای پیک نیک بروید. در اطراف پارک رامای نهم میتوان بستنی و نوشیدنی تهیه کرد و در ورودی پارک هم میتوان مرغ سوخاری، نودل و حتی میوه خرید.

در ادامه بخوانیدمعرفی 10 تا از بهترین جاذبه های گردشگری بانکوکمنبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1382

به "پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک؛ دیدنی شگفت انگیز در بطن تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک؛ دیدنی شگفت انگیز در بطن تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید