هوای گیلان تا اوایل هفته آینده سرد و بارانی است

به گزارش مجله پیامک، مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه سامانه بارشی جدید میهمان روزهای پایانی هفته است، گفت: موج بارشی دیگری اوایل هفته منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و در بعضی مناطق بر شدت بارندگی ها افزوده خواهد شد.

هوای گیلان تا اوایل هفته آینده سرد و بارانی است

محمد دادرس در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ورود سامانه بارشی به منطقه، اظهار کرد: هوای گیلان از امروز به تدریج سرد و بارانی می گردد و به تناوب تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شرایط جوی ناپایدار صبح روز پنجشنبه از منطقه خارج و هوا پایدار می گردد، افزود: سامانه ناپایدار جدید از عصر و شب پنجشنبه وارد منطقه می گردد و تا آدینه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان بارش شدید باران، وزش باد و احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه ها و رانش زمین در بعضی مناطق را از پدیده های جوی غالب تا انتها هفته دانست و متذکر شد: موج بارشی دیگری اوایل هفته منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و در بعضی مناطق بر شدت بارندگی ها افزوده خواهد شد.

دادرس از کاهش دمای هوا طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده اطلاع داد و افزود: انتظار داریم دمای هوای استان کاهش قابل ملاحظه داشته باشد.

وی از شهروندان به ویژه گردشگران خواست از قرار دریافت در کنار رودخانه ها خودداری نمایند و یادآور شد: بهره برداران بخش کشاورزی هم تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی بیندیشند.

به گزارش خبرنگاران، دریا طی این مدت با ارتفاع موج بین 20 تا 70 سانتیمتر برای فعالیت های صید و صیادی نامناسب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 554

به "هوای گیلان تا اوایل هفته آینده سرد و بارانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای گیلان تا اوایل هفته آینده سرد و بارانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید