هنرمندان غولآخرهای Lies of P را به شکل بازی کاپهد طراحی کردند

به گزارش مجله پیامک، بازی دروغ های پی (Lies of P) را می توان یکی از برترین عناوین سال جاری دانست. این بازی توانست به برترین شکل از سبک سولزلایک استفاده کند و یک دنیای بسیار عمیق و زیبا طراحی کند. بازی دروغ های پی یک داستان بچگانه را به شکل بسیار زیبا و خاص بیان نموده که باعث شد محبوبیت زیادی بدست آورد.

هنرمندان غولآخرهای Lies of P را به شکل بازی کاپهد طراحی کردند

بازی دروغ های پی به خودی خود یک عنوان بسیار مجذوب کننده است. طراحی آن بسیار خاص بوده و دنیای عجیبی دارد. از طرفی طراحی غولآخرهای بازی هم جالب بوده و همه این موارد عجیب و جالب به وسیله روند داستانی بازی قابل توجیه است. بازی دروغ های پی از لحاظ طراحی هنری بسیار جالب است و پتانسیل بسیار زیادی دارد. به همین علت بعضی هواداران و هنرمندان به فکر طراحی یک حالت نو از این بازی شدند.

بازی کاپهد (Cuphead) یکی از عناوین بسیار معروف است و علت اصلی معروفیت آن هم طراحی هنری آن است. به این شکل که کاپهد طراحی خاص و ویژه خود را داشته که در هیچ اثر دیگری وجود ندارد. طراحی این بازی مشابه کارتون های بسیار قدیمی دیزنی است و همین موضوع باعث مجذوب کنندهیت آن شده است. حال یک هنرمند تصمیم گرفته تا غولآخرهای بازی دروغ های پی را به شکل بازی کاپهد طراحی کند که باعث شده یک اثر بسیار جالب خلق گردد.

بازی دروغ های پی یک بازی بسیار عجیب و خاص است. این بازی داستان های بچه ها را تبدیل به یک بازی عمیق و گسترده نموده که تجربه جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. ایده بازی دروغ های پی به حدی خوب بود که توانست توجه منتقدین و گیمرها را به خود جلب کند و به یکی از برترین بازی های سال 2023 میلادی تبدیل گردد.

نکته اصلی درباره بازی دروغ های پی گیم پلی آن بود. این بازی به طور کلی شباهت بسیار زیادی به بازی بلادبورن (Bloodborne) دارد و از طرفی عناصر بازی سکیرو مثل دفع ضربات (Deflect) را نیز دارد. در نتیجه کاربران با یک گیم پلی بسیار دقیق و خاص روبه رو خواهند شد که ساعت ها آن ها را درگیر خواهد نمود.

شرکت سازنده دروغ های پی در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و پتانسیل زیادی هم در آن دید. در نتیجه این شرکت اعلام نموده که به زودی یک دنباله برای آن عرضه خواهد نمود و بازی دروغ های پی بسته های الحاقی هم خواهد داشت. در نتیجه این ابتدای راه این بازی دوست داشتنی بوده و قرار است ما شاهد محتوای بیشتری از پینوکیوی نو با دنیای تاریکش باشیم.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2301

به "هنرمندان غولآخرهای Lies of P را به شکل بازی کاپهد طراحی کردند" امتیاز دهید

145 کاربر به "هنرمندان غولآخرهای Lies of P را به شکل بازی کاپهد طراحی کردند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان غولآخرهای Lies of P را به شکل بازی کاپهد طراحی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید