هشدار گرشاسبی: ساکت نشوند، آنها را به طرفداران می سپاریم

به گزارش مجله پیامک، به سودجوها هشدار می دهیم که در صورت ادامه شیطنت هایشان آنها را به صاحبان اصلی پرسپولیس که همانا طرفداران عزیز هستند، معرفی می کنیم تا هر چه صلاح می دانند، انجام دهند.

هشدار گرشاسبی: ساکت نشوند، آنها را به طرفداران می سپاریم

به گزارش خبرنگاران ، شایعه ها و حملات اخیر به پرسپولیس، بالاخره مدیرعامل این باشگاه را به حرف آورد. حمیدرضا گرشاسبی گفته: این روزها هجمه های ناجوانمردانه و دور از واقعیت در قالب ادعاهای کذب و اظهارات نادرست، علیه پرسپولیس به راه افتاده و هدف نهایی از این اعمال، متوقف کردن پرسپولیس در مسیر حرکت به سمت موفقیت است. متاسفانه افراد سودجو و منفعت طلب همراه کسانی که چشم دیدن موفقیت های تیم بزرگ پرسپولیس را ندارند و نفع و توفیق خود را در ناکامی این تیم می بینند، در این مسیر گام برمی دارند. آنها وقتی دیدند پرسپولیس، حتی با بازیکنان ذخیره و جوانانی که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می روند، دست از مبارزه و موفقیت برنمی دارد به ابزارهای دیگری پناه برده اند. آنها به جوسازی علیه پرسپولیس پرداخته و به انتشار شایعات ناجوانمردانه، اخبار نادرست و هدفمند و ادعاهای دروغین می پردازند. افرادی که به دور از انسانیت و شرافت ورزشی به دنبال ایجاد موج علیه پرسپولیس یا ایجاد تفرقه در آن هستند و در این مسیر توطئه می نمایند، غافل از این که طرفداران پرشور و دوست داشتنی پرسپولیس هوشیار و مطلع، مراقب باشگاه و تیم خود هستند و این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

آقای مدیرعامل گلایه هایش را با یک تهدید ادامه داده است: به این افراد سودجو که به هر طریقی به دنبال موفقیت شخصی خود هستند، هشدار می دهیم که در صورت ادامه شیطنت هایشان آنها را به صاحبان اصلی پرسپولیس که همانا طرفداران عزیز هستند، معرفی می کنیم تا هر چه صلاح می دانند، انجام دهند.

ادامه صحبت های او هم یک هشدار جدی به طرفداران است: به عنوان خادم پرسپولیس به طرفداران عزیز اعلام می کنم تحرکات و اقداماتی که از قبل شروع شده بود، بعد از پیروزی برابر ماشین سازی شدت پیدا کرد چرا که امیدها برای ناکامی پرسپولیس ناامید شده. از طرفداران عزیز و رسانه های محترم می خواهیم به اخبار کذبی که این روزها منتشر می گردد، توجه ننمایند.

2 - 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 127

به "هشدار گرشاسبی: ساکت نشوند، آنها را به طرفداران می سپاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار گرشاسبی: ساکت نشوند، آنها را به طرفداران می سپاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید