نکونام: در بازی فردا قطعا پیروز می شویم، به خاطر توپ ها منت نگذارند

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران: کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت که در دیدار فردا برابر نماینده تایلند، قطعا پیروز خواهند شد.

نکونام: در بازی فردا قطعا پیروز می شویم، به خاطر توپ ها منت نگذارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و بوریرام گفت: بازی سختی داریم. آنها لیاقت داشتند که به این مرحله رسیدند و تیم خوب و منسجمی دارند. کادر فنی ما کوشش کرد در این مدت بوریرام را بررسی کند و پیگیری های زیادی برای به دست آوردن فیلم های بازی این تیم انجام داد. به دست آورن فیلم بازی آخر آنها کار سخت و با اهمیت بود زیرا آنها تغییراتی نسبت به گذشته داشتند. از این بابت یک قدم جلو هستیم.

وی افزود: نقطه قوت هر دو تیم طرفدارانشان است و ما کوشش می کنیم با حضور تماشاگران نتیجه خوبی بگیریم و در برگشت از آن دفاع کنیم. مهم این است که ابتدا در این بازی گل نخوریم زیرا قطعا می توانیم گل بزنیم. انشاءالله فردا روز خوبی برای ما باشد و با یک بازی خوب نتیجه بگیریم.

نکونام درباره تفاوت لیگ قهرمانان اروپا و آسیا مطرح نمود: اصلا نمی توان مقایسه کیفی انجام داد. آغاز این تفاوت از توپ هایی است که در حال حاضر از آن استفاده می کنیم اما هر چیزی که هست همه کوشش ها برای موفقیت تیم است. با این وجود نباید اروپا و آسیا را با هم مقایسه کنیم و تنها می توانیم درباره خودمان صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه کسی فکر نمی کرد استقلال به این مرحله از بازی های لیگ قهرمانان آسیا برسد، گفت: تیم های شرکت نماینده در لیگ قهرمانان آسیا با هزینه های کلانی وارد این مسابقات شده اند اما ما نصف این تیم ها نیز هزینه ننموده ایم. اگر به این مرحله رسیده ایم به دلیل غیرت بچه ها، حمایت مردم و کوشش کادر فنی است.

هافبک استقلال اعلام کرد: اکنون استقلال دیگر نماینده ایران است و باید به فکر تنها نماینده ایران در آسیا بود. همه تیم ها آرزو دارند به این مرحله برسند و حالا که به این مرحله رسیده ایم باید از این تیم حمایت گردد.

کاپیتان تیم ملی توضیح داد: حمایت ها از استقلال کم است و واقعا متوجه نمی شوم چرا از استقلال ایران حمایت نمی گردد. مربی ما در خصوص کیفیت توپ ها صحبت نموده اما همه مصاحبه های چند روز اخیر علیه او بوده است. این در حالی است که علی دایی نیز از توپ ها ایراد گرفته است.

نکونام ادامه داد: پاسخ هایی که به این موارد داده شده کارشناسی نیست و نباید درباره توپ هایی که به ما داده اند منت بگذارند. هر کسی ممکن است اشتباهی کند و اگر آوردن این توپ ها اشتباه بوده چرا موضع ما درباره این اشتباه اینچنین است؟ این مسئله برای باشگاه استقلال ناراحت نماینده است.

وی در خصوص ضربه ای که در دیدار مقابل داماش گیلان به او خورد، گفت: اشکالی ندارد که این ضربه به من خورده است. در آن صحنه بازیکن دیگری نیز روی زمین افتاد و تنها من نبودم که روی زمین افتادم. وقتی پول و یا پاداش می گیریم و مردم بدون هیچ چشم داشتی از ما حمایت می نمایند وظیفه ام است که سرم را جلو توپ بگذارم. ما هر چه داریم از طرفداران داریم.

هافبک استقلال بار دیگر با اشاره به بررسی بازی های بوریرام تایلند گفت: کادر فنی ما حداقل 5 دیدار از بازی های این تیم را در 2 فصل اخیر بررسی نموده است. شاید هر فرد دیگری بود بازی های سال گذشته را بررسی می کرد. به نظرم بررسی بازی های 2 فصل گذشته کار راحتی نیست. بنابراین مطمئن باشید وقتی تا این مرحله رسیده ایم قطعا موفقیت بازی فردا برای ما خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 363

به "نکونام: در بازی فردا قطعا پیروز می شویم، به خاطر توپ ها منت نگذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: در بازی فردا قطعا پیروز می شویم، به خاطر توپ ها منت نگذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید