نکاتی برای خرید مبلمان

به گزارش مجله پیامک، پس با ما همراه باشید تا دلیل آن را بررسی کنیم . مهمترین عاملی که باعث این موضوع می شود این است که مبلمان مناسبی را برای خانه خود انتخاب نکرده اید.مدل های بسیار زیادی برای مبلمان از جمله مبل سلطنتی ،مبل راحتی ،کلاسیک،چستر،ال و ... وجود دارد که هر کدام باید با توجه به فضای منزل انتخاب شود. برای آنکه خانه شما بسیار شیک باشد حتما لازم نیست شما به مد توجه کنید. به دلیل اینکه مد ممکن است خیلی سریع دل شما را بزند و یا از همه مهمتر اینکه مناسب منزل شما نباشد. در زیر به عواملی اشاره می کنیم که به شما در انتخاب بهترین مبل کمک می کند.

نکاتی برای خرید مبلمان

به دکوراسیون و فضای خانه خود را در نظر بگیرید

برای خرید مبلمان منزل اولین چیزی که شما باید به آن دقت کنید فضای خانه شما است. در نظر بگیرید که چه فضایی را می خواهید به مبل خود اختصاص دهید. میزان های دقیق آن را بررسی کنید که به هنگام خرید بتوانید مبلی متناسب با فضای خود خریداری کنید. انتخاب مبل از این جهت مهم است که شما با دانستن این که چه مبلی برای خانه شما مناسب تر است می توانید به طور مثال اگر خانه ای کوچک دارید با انتخاب درست فضای خانه خود را بزرگتر نشان دهید یا بر عکس اگر مبلمان شما متناسب نباشد باعث می شود که خونه شما کوچکتر از حد طبیعی خود به نظر بیاید. دقت کنید که مبلمان شما با دکوراسیون منزلتان همخوانی داشته باشد. به تک تک اجزای خانه خود دقت کنید حتی به کوچکترین چیزها مثلا به آینه، به میز هایی کوچکی که در فضای خانه خود دارید.

در انتخاب پارچه دقت کنید

برای انتخاب پارچه باید مدل مبل را در نظر بگیرید و بهترین پارچه را در نظر بگیرید. چیزی که در انتخاب مبل بسیار اهمیت دارد این است که مبل چه کاربردی برای شما دارد. مثلا اگر برای جلوی تلویزین دنبال یک مبل مناسب هستید حتما به سراغ مبل ال بروید به دلیل اینکه بسیار راحت است و حنی برای دراز کشیدن هم می تواند مناسب باشد. پس به همین دلیل بهتر است که برای این مبل پارچه چرم انتخاب نکنید. به دلیل اینکه بعد از یک مدت طولانی ممکن است از بین برود و چرم برای مبلمانی مناسب است که زیاد مورد استفاده نباشد.رنگ پارچه هم دارای اهمیت است به طور مثال پارچه گل دار و طرح دار برای فضای بزرگتر مناسب است و پارچه های ساده برای خانه هایی که کوچکتر هستند.

چوب استفاده شده در مبلمان

امروزه چوب های بسیار زیادی مانند چوب بلوط ،چوب گردو،راش استفاده می شود. اگر می خواهید مبلمانی خریداری کنید که سالیان سال از آن استفاده کنید به سراغ مبل های چوبی بروید. فروشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل مارکت بهترین چوب را برای کارهای خود استفاده می کند و محصولات خود را گارانتی می کند تا شما خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت باشد.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1879

به "نکاتی برای خرید مبلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی برای خرید مبلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید