می خواستیم با انجام یک کار عظیم شروع کنیم، کار برایمان تمام نشده

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از رقابت های دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه به سختی و با نتیجه سه بر دو از سد تیم شهرداری گنبد گذشت.

می خواستیم با انجام یک کار عظیم شروع کنیم، کار برایمان تمام نشده

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: بازی بسیار حساسی به ویژه برای تیم شهرداری ارومیه بود. دوست داشتیم با انجام یک کار عظیم، پلی آف را شروع کنیم. بسیار خوب بازی کنیم. شاید اگر در دفاع و حمله بهتر بودیم، می توانستیم با نتیجه سه بر صفر پیروز شویم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه قابل احترام است و بازیکنان و کادر خوبی دارد. پیروزی مبارکشان باشد. امیدوارم ما هم فرایند خوبمان را ادامه دهیم و با ایده و ذهن جدید، برای بازی دوم آماده خواهیم شد و خواهیم جنگید. کار هنوز برایمان تمام نشده است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خاتمه درباره سطح پلی آف گفت: سطح بازی ها بسیار خوب است به ویژه در روز نخست که بازی ها با نتیجه سه بر دو به خاتمه رسید. لیگ ایران در فاز حمله و دفاع شرایط خوبی دارد اما در سرویس همچنان مشکل داریم. اگر بخواهیم تیم ملی والیبال در مسابقات پیروز باشد، باید روی سرویس ها بیشتر کار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1520

به "می خواستیم با انجام یک کار عظیم شروع کنیم، کار برایمان تمام نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواستیم با انجام یک کار عظیم شروع کنیم، کار برایمان تمام نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید