میزبانان رویدادهای 2021 و 2022 تکواندو تعیین شدند، تغییر در رنکینگ مسابقات جهانی و گرندپری

به گزارش مجله پیامک، نخستین جلسه فوق العاده شورای فدراسیون جهانی تکواندو برگزار گردید.

میزبانان رویدادهای 2021 و 2022 تکواندو تعیین شدند، تغییر در رنکینگ مسابقات جهانی و گرندپری

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران نخستین نشست فوق العاده شورای فدراسیون دنیای امروز (سه شنبه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید و WT بر ادامه برنامه خود در راستا گذر از بحران دنیای کرونا تاکید نمود که با قدرتی بیش از گذشته عمل خواهد نمود.

دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو با ابراز تسلیت صمیمانه به همه کسانی که در سراسر دنیا تحت تأثیر ویروس کوید 19 قرار گرفته اند به همبستگی خانواده تکواندو دنیا در مقابله با کرونا اشاره و از یاری های بی دریغ پزشکان و پرستاران در سراسر دنیا تشکر کرد.

رئیس فدراسیون دنیای تکواندو گفت: این بیماری فراگیر زندگی همه ما را تغییر داده است. صمیمانه دعا می کنم که همچنان با سلامتی و امنیت این روزها را ادامه بدهیم. گرچه اوضاع برای همه بد است اما من اعتقاد دارم که این مسائل سرآغاز فرصت هایی می گردد. ویدئو کنفرانس به عنوان فرصتی جدید، روشی کم هزینه و تاثیرگذار برای ما فراهم نموده تا باهم در ارتباط بمانیم و برای آینده تصمیم بگیریم. در این بحران همکاری ورزشکاران برای جلسات تمرینی به صورت آنلاین، برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و حتی مسابقات پومسه غیرحضوری را شاهد بودیم. می توانیم در آینده این راه را در پیش گرفته و بیشتر از گذشته با همکاران خود در ارتباط باشیم و از تکنولوژی بهره ببریم.

وی اضافه نمود: جلسه ویدئویی امروز فرصتی بود تا نشان دهیم چگونه بار دیگر تکواندو راه خود را پیش می برد. این جلسه قرار بود در لوزان سوییس برگزار گردد که به دلیل مسائل پیش آمده این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک پیغامی ویدئویی برای اعضای شورا به توضیح زیر ارسال نموده است:

در حالی که نمی توانیم با اطمینان در خصوص آینده صحبت کنیم اما واضح است که این شرایط پیغامدهای عمیقی را برای ورزش در سطح المپیک و دنیا به همراه دارد. تاثیرگذارترین آن مربوط به تعویق یک ساله بازی های المپیک توکیو 2020 است؛ برهمین اساس از خانواده تکواندو دنیا برای حمایتشان از این تصمیم سخت اما لازم تشکر می کنم.

رئیس کمیته بین المللی المپیک در ادامه این پیغام ویدیویی اظهار داشت:همگان باید خلاقیت، تطبیق، همبستگی و عزم خاصی برای دوران بعد از کرونا داشته باشیم و آماده فداکاری و سازگاری بیشتری باشیم. این جلسه فرصتی عالی است تا راستا آینده تکواندو دنیا را مشخص کنید و برای روزهای بعد از خاتمه این بحران آماده شوید. برای مدیریت های ساختاری، برنامه های به روز شده تاثیر گذار در این رشته و از همه مهم تر پیگیری امور بشردوستانه از شما تشکر می کنم و معتقدم که فدراسیون دنیای تکواندو می تواند پایه و اساس محکمی را برای آینده برنامه ریزی کند.

علی رغم موقعیتی که بر دنیا حاکم است اما این شورا توانست میزبان رویدادهای 2021 و 2022 را معرفی کند تا خانواده تکواندو دنیا فعالیت های خود در سال های پیش رو امیدوارانه ادامه دهند.

میزبانی ها به توضیح زیر است:

- قهرمانی نونهالان دنیا 2021 به میزبانی صوفیه بلغارستان

- مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا 2022 و کسب سهمیه المپیک جوانان به میزبانی داکار سنگال

- مسابقات پومسه قهرمانی دنیا 2022 به میزبانی گیونگ کره جنوبی

- دو مرحله از مسابقات گرندپری 2022 به میزبانی منچستر و سنگاپور

در این نشست گزارشی از کمیته تالار مشاهیر فدراسیون دنیای تکواندو در خصوص انتخاب اولین نفرات داوطلب در میان عناوین مقامات، ورزشکاران و شرکت کنندگان ارائه شد اما تصمیم نهایی با رای گیری الکترونیکی توسط شورا همزمان با مجمع عمومی فدراسیون دنیای در ماه اکتبر و به مناسبت مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا 2020 به میزبانی صوفیه بلغارستان گرفته خواهد شد.

این شورا با توجه به پیشرفت های چشمگیری که تکواندو هندوستان داشته است، عضویت هند در فدراسیون دنیای را تصویب کرد.

همچنین با رای گیری الکترونیکی در این نشست آیین نامه رنکینگ فدراسیون دنیای تکواندو تصویب شد. با اصلاحات تایید شده 2 امتیاز به قهرمانی دنیا، فینال گرندپری و سری مسابقات گرندپری اضافه شد. امتیاز رقابت های قهرمانی دنیا از 12 به 14، فینال گرندپری از 8 به 10 و سری رقابت های گرندپری از 4 به 6 ارتقاء پیدا کرد.

جلسه بعدی شورای فدراسیون دنیای 12 اکتبر و همزمان با رقابت های قهرمانی نوجوانان دنیا 2020 در صوفیه برگزار خواهد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1004

به "میزبانان رویدادهای 2021 و 2022 تکواندو تعیین شدند، تغییر در رنکینگ مسابقات جهانی و گرندپری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانان رویدادهای 2021 و 2022 تکواندو تعیین شدند، تغییر در رنکینگ مسابقات جهانی و گرندپری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید