موافقت با پذیرش دانشجو و ایجاد 3 رشته جدید کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه سمنان

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/سمنان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از موافقت شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی با ایجاد و پذیرش دانشجو در سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه اطلاع داد .

موافقت با پذیرش دانشجو و ایجاد 3 رشته جدید کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه سمنان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

دکتر فرشاد ورامینیان با اعلام این خبر اظهار کرد: این رشته ها شامل بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی ، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار و شیمی گرایش شیمی کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد هستند .

دکتر ورامینان همچنین از صدور مجور قطعی پذیرش دانشجو در سه رشته در مقطع دکتری هم اطلاع داد و اضافه کرد : رشته های مهندسی عمران گرایش راه و ترابری ، مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی و مهندسی مکانیک گرایش ساخت و فراوری در مقطع دکتری تخصصی رشته هایی هستند که با پذیرش دانشجو در نوبت روزانه برای آنها موافقت قطعی شده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان؛توضیح داد: هم اکنون دانشگاه سمنان دارای 220 رشته گرایش در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری است .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 817

به "موافقت با پذیرش دانشجو و ایجاد 3 رشته جدید کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با پذیرش دانشجو و ایجاد 3 رشته جدید کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید